دوشنبه 7 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: مدیرعامل روس‌نفت گفت کاهش تولید نفت متناوب روسیه، توسعه بزرگترین تولیدکننده نفت این کشور را محدود کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

کاخ سفید اعلام کرد، همزمان با اینکه روسیه به دنبال تسلیحاتی از سوی کره شمالی برای جنگ در اوکراین است، اطلاعات جدیدی نشان می‌دهند که ولادیمیر پوتین و کیم جونگ اون نامه‌هایی در این خصوص رد و بدل کرده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گزارش‌ها حاکی از آن است که ولادیمیر پوتین نگران است که مرگ یوگنی پریگوژین منجر به شورش دیگری، مانند آنچه رئیس گروه واگنر انجام داد، شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جان کربی گفت: ما از کره شمالی می‌خواهیم مذاکرات پیرامون ارائه تسلیحات به روسیه را متوقف کند و به تعهدات عمومی پیونگ یانگ مبنی بر عدم ارائه یا فروش تسلیحات به روسیه پایبند باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

جان کربی، سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید روز چهارشنبه گفت که آمریکا نگران معاملات تسلیحاتی احتمالی میان روسیه و کره شمالی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رمضان قدیروف رهبر چچن با انتشار پستی تلگرامی، به اخبار منتشر شده در مورد تصمیم ولادیمیر پوتین برای کشتن او واکنش نشان داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قدیروف با انتشار عکس دوماه پیش خود با ولادیمیر پوتین به شایعات رسانه ها در مورد مرگ قریب الوقوع خود پاسخ داد و نوشت: این اخباری بی ارزش است اما برای مرگ حاضر هستم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«دیمیتری پسکوف» سخنگوی ریاست جمهوری فدراسیون روسیه امروز (چهارشنبه) طی نشست خبری در کرملین به اظهار نظر درباره پاره‌ای از مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی پرداخت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نیکولا میکوویچ، تحلیلگر ژئوپلیتیک، به نیوزویک گفت: «به احتمال زیاد این ارتش عادی روسیه خواهد بود و نه گروه واگنر، که تلاش خواهد کرد شورش دیگری را آغاز کند.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رهبر کره شمالی، با انتقاد از نشست کمپ دیوید، آمریکا، کره جنوبی و ژاپن را یک باند تبهکار خواند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیر اسبق سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) ادعا کرد، «مرگ» احتمالا در انتظار هر کسی که از خط قرمزهای پوتین عبور کند، خواهد بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سفیر روسیه تاکید کرد که روسیه آغازکننده آزمایشان هسته‌ای نخواهد بود، اما اگر آمریکا انجام چنین آزمایشاتی را از سر بگیرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیر اسبق سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) ادعا کرد، «مرگ» احتمالا در انتظار هر کسی که از خط قرمزهای پوتین عبور کند، خواهد بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پوتین با سفر به چین، اولین سفر خارجی خود پس از صدور حکم بازداشت برای او به اتهام ادعایی جنایات جنگی از سوی دادگاه کیفری بین‌المللی را انجام خواهد داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بنا بر اعلام منابع آگاه، «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه ماه اکتبر به کشور چین سفر خواهد کرد.