دوشنبه 7 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بریکس، سرواژه نام 5 کشور برزیل (B)، روسیه (R)، هند (I)، چین (C) و آفریقای جنوبی (S) است که به عنوان نمادهای اقتصادهای نوظهور در قرن 21 شناخته می‌شوند.

وب‌گاه خبر آنلاین

عصر ایران نوشت: بریکس بدیل برجام نیست و ذوق‌زدگی اصول‌گرایی رادیکال ایرانی که با اعتماد به نفس عضویت ایران در بریکس و آزادی 6 میلیارد دلار و افزایش فروش نفت در حال تقسیم غنایم مناصب‌اند و دانشگاهیان را هدف گرفته اند یادآور شور و شوق بعد از قبول عضویت در پیمان شانگهای است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس‌جمهور اوکراین می‌گوید اگر ارتش این کشور جنگ را به عمق خاک روسیه بکشاند، حمایت‌های خارجی و غربی‌ها را از دست خواهد داد.

وب‌گاه عصر ایران

دستاورد برجام را در سال های 94 تا 97 و با یک رقمی شدن تورم و آرامش بازار و استقبال مردم از انتخابات اسفند 94 و 96 دیدیم. اگر در ماه‌های آینده تورم تک رقمی شود و پیوستن به بریکس موجی برای انتخابات اسفند 1402 (‌مانند اسفند 94) ایجاد کند فبها وگرنه با بریکس بریکس کردن دهان مردم شیرین و سفره ها رنگین نمی‌شود چرا که به تعبیر مشهور مردم به یخچال خانه خودشان بیش از تلویزیون اعتماد دارند. با...

وب‌گاه عصر ایران

وزارت دفاع روسیه امروز (یکشنبه) در خلاصه‌ای از گزارش عملیات نظامی ویژه ارتش روسیه تصریح کرد که مسکو فرودگاه نظامی در منطقه اوکراین را مورد حمله قرار داده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

روزنامه سازندگی: وقتی بریکس برای روسیه که کشور بنیانگذار است کار خاصی نمی‌کند نمی‌تواند برای ایران نیز در زمینه تحریم‌ها کاری کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهوری بلاروس گفت، به پریگوژین دو بار بابت تهدید به مرگ هشدار داده بودم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهوری بلاروس گفت: به پریگوژین پیشنهاد دادم که می‌تواند با ولادیمیر پوتین صحبت کند و اگر به دنبال امنیت خودش است، آن را در بلاروس کاملا تضمین کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

دعوت از ایران برای عضویت در بریکس، دستاوردی مهم برای جمهوری اسلامی ایران به منظور پیگیری چندجانبه گرایی و شراکتی است که قرار است از این پس رقم بخورد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سوگند اجباری برای کارکنان واگنر و سایر پیمانکاران نظامی خصوصی اقدامی آشکار برای کنترل شدیدتر دولت روسیه بر چنین گروه‌هایی بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور روسیه به نیروهای گروه نظامی واگنر دستور داد سوگند وفاداری به دولت امضا کنند.

وب‌گاه گسترش

برای مدت زمان 80 سال دلار ایالات متحده بر تمام ارز‌های دیگر تسلط داشت. با این وجود، گروهی از کشور‌های در حال توسعه که از حضور قریب الوقوع غرب بر مدیریت و امور مالی جهانی خسته شده اند مصمم هستند که آن نفوذ را از بین ببرند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس جمهور روسیه به اعضای گروه واگنر دستور جدیدی داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

توجه به سیاست خارجی متوازن از مهم‌ترین رویکردهای رئیسی است و رئیس‌جمهور در کمتر از دو ماه در همین راستا در دو اجلاس مهم شانگهای و بریکس حضور یافت.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرارو نوشت: ارز ذخیره جهان با چالشی از سوی کشورهای جنوب جهانی مواجه شده که خواستار گزینه‌هایی فراتر از دلار هستند. با این وجود، این چالش به اندازه‌ای توان دارد که دلار را از پادشاهی ساقط کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جعبه سیاه هواپیمای خصوصی یوگنی پریگوژین که روز چهارشنبه سقوط کرده بود، پیدا شده است.