دوشنبه 7 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رییس جمهور روسیه روز پنجشنبه در جریان سخنرانی در نشست بریکس در آفریقای جنوبی از واژه خلیج فارس استفاده کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اکثر رسانه های آمریکایی روز پنجشنبه به وقت محلی به نقل از یک مقام اطلاعاتی ایالات متحده آمریکا بدون بیان نام او، گزارش دادند: انفجار تئوری اول در خصوص گزارش های سقوط هواپیمای پریگوژین است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

همزمان با تلاش کشورهای بزرگ در حال توسعه برای شکل‌دهی به یک جایگزین برای نظم جهانی غربی از طریق گروه بریکس، عربستان سعودی، ایران، مصر، امارات متحده عربی، اتیوپی و آرژانتین در حالی برای پیوستن به این بلوک دعوت شده‌اند. در این میان کشورهایی نظیر ایران و عربستان مدت‌هاست که تمایل خود را به عضویت در این گروه نشان داده‌اند. دلیل این اشتیاق به عضویت در گروه بریکس چیست؟

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «میخائیل پودولیاک» مشاور «ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین در خصوص مرگ «یوگنی پریگوژین» ر ئیس گروه شبه‌نظامی «واگنر» به روسیه اتهام‌زنی کرد. وی در شبکه‌های اجتماعی مدعی شد: «حذف نمایشی (یوگنی) پریگوژین» نشان داد که «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه، «بخاطر خوی وحشیانه خود، هیچ‌کس را نمی‌بخشد». وی ادامه داد: «درباره پریگوژین: ارزشمند است که...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بایدن در سخنانی به مناسبت روز استقلال اوکراین اعلام کرد، روسیه را "در قبال جنایات جنگی و سایر جنایاتی که در اوکراین" مرتکب شده است، پاسخگو می کنیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور روسیه برای نخستین بار امروز پنجشنبه درباره سقوط هواپیمای حامل «یوگنی پریگوژین»، فرمانده گروه واگنر اظهارنظر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه برای نخستین بار امروز پنجشنبه درباره سقوط هواپیمای حامل «یوگنی پریگوژین»، فرمانده گروه واگنر اظهارنظر کرد.

وب‌گاه عصر ایران

ولادیمیر پوتین در اولین واکنش رسمی خود به کشته شدن فرمانده نیروهای واگنر گفت که نیروهای واگنر تحت فرماندهی یوگنی پریگوژین در جنگ علیه نئونازی‌ها در اوکراین مشارکت گسترده داشته و خدمات زیادی تقدیم کردند و ما هرگز این خدمات را فراموش نخواهیم کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بایدن به مناسبت روز استقلال اوکراین در بیانیه ای گفت: روسیه را در قبال جنایاتش پاسخگو می کنیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس‌جمهور روسیه امروز با خانواده‌های کشته‌شدگان سانحه هوایی در منطقه «تور» ابراز همدردی کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا به مناسبت سالروز استقلال اوکراین اعلام کرد واشنگتن با همکاری سایر کشورها، روسیه را "در قبال جنایات جنگی و سایر جنایاتی که در اوکراین" مرتکب شده است، پاسخگو می کنیم.

وب‌گاه عصر ایران

آنچه سرنگون شد تنها هواپیمای رهبر واگنر نبود بلکه اعتبار و آبروی شخص پوتین بود که او را از مقام رئیس حکومت به رئیس یک گنگ تنزل داد. اینجا انگار نه با رئیس پهناورترین کشور جهان و فرمانده دومین ارتش بزرگ جهان بلکه در معرض رفتارهای رهبر یک گروه خاص هستیم / این اتفاق همه اعتبار و اعتماد به دستگاه های قضایی و ادارای و سیاسی وانتظامی و امنیتی روسیه را زیرسوال برد. اگر رهبر واگنر مرتکب خلاف...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «شی جین‌پینگ» رئیس‌جمهور چین گفت این کشور آماده تقویت همکاری با ایران در قالب بریکس و سایر پلتفرم‌های چندجانبه در راستای تلاش برای توسعه مفید و محکم چندجانبه‌گرایی است. به گزارش «چاینا دیلی»، او این اظهارات را در دیدار با «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور ایران در حاشیه پانزدهمین اجلاس سران بریکس بیان کرد. رئیس‌جمهور ایران هم در دیدار با شی گفت...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، گروه «بریکس» در بیانیه پایانی این نشست بر اهمیت تشویق به استفاده از ارز‌های ملی در تجارت بین‌المللی و مبادلات مالی این گروه و شرکای تجاری آن تاکید کرد. رهبران بریکس همچنین حمایت خود را از ایجاد سیستم تجارت بین‌المللی باز و عادلانه بر اساس قوانین سازمان تجارت جهانی تایید کردند. در بین مهمترین نکات ذکر شده در بیانیه پانزدهمین نشست بریکس آمده،...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا در بیانیه ای مواضع ضد روسی خود را تکرار کرد و به شدت علیه ولادیمیر پوتین موضع گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده ارتش مزدور روسیه به نام واگنر در سانحه سقوط یک جت شخصی در شمال مسکو کشته شد.