دوشنبه 7 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا در واکنش به انتشار عکس بازداشت ترامپ در زندان فولتون کانتی گفت: این عکس را دیدم و «او آدم خوش‌تیپی است.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهوری بلاروس در پی مرگ فرمانده گروه واگنر اعلام کرد که هسته اصلی این گروه همچنان در بلاروس خواهد ماند.

وب‌گاه عصر ایران

رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه اخیرا از «ولادیمیر پوتین»، همتای روس خود دعوت کرد تا در ماه جاری میلادی به ترکیه سفر کند اما کرملین هنوز این موضوع را که پوتین به ترکیه خواهد رفت تایید نکرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پسکوف ادعاهای غرب مبنی بر اینکه فرمانده گروه واگنر به دستور ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه کشته شده، را دروغ محض خواند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

لری جانسون، تحلیلگر سابق سیا معتقد است که درگیری اوکراین با سرنگونی زلنسکی پایان خواهد یافت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی کرملین ادعاهای غرب مبنی‌بر دست داشتن مسکو در حادثه سقوط هواپیمای فرمانده واگنر را رد کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

انتقاد از پوتین این مامور سابق ک. گ. ب آسان نیست. اگر فردی دچار خشم پوتین شود، به آسانی از صحنه روزگار محو می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی کرملین ادعاهای غرب مبنی‌بر دست داشتن مسکو در حادثه سقوط هواپیمای فرمانده واگنر را رد کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرگ آشکار مردی که پوتین را تحقیر کرد در سانحه هوایی برای اکثر ناظران روسیه تعجب آور نیست. اما آیا گروه مزدور پریگوژین بدون او دوام می‌آورد؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ولودیمیر زلنسکی در نشست خبری روز گذشته با مارسلو ربلو دی سوزا رئیس جمهور پرتغال به طور تلویحی پوتین را مسئول کشته شدن رئیس واگنر دانست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بعد از هدایت شورش نافرجام علیه مسکو، به زعم بسیاری از ناظران تحولات روسیه، یوگنی پریگوژین از ماه ژوئن به این طرف دیگر به عنوان «یک مرده متحرک» تلقی می‌شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

با وجود مرگ یوگنی پریگوژین، اما روحش ولادیمیر پوتین را تحت‌الشعاع قرار خواهد داد. پوتین او را خائن خوانده بود و نتوانست جلوی انتقاداتش از جنگ را اوکراین بگیرد.

وب‌گاه عصر ایران

سخنگوی پنتاگون در عین حال درباره فعالیت گروه واگنر در پی مرگ پریگوژین گفت: ما به نظارت دقیق نیروهای واگنر ادامه خواهیم داد و هیچ کس توانایی های نظامی آنها را دست کم نمی گیرد.

وب‌گاه عصر ایران

سرویس اطلاعات ارتش اوکراین گفت که نیرو‌های این کشور پنجشنبه در عملیاتی وارد کریمه شده و پرچم اوکراین را در این شبه جزیره به اهتزار درآوردند. این نهاد افزود که نیرو‌های اوکراینی وارد ساحل روستای «مایایک» در شمال غرب کریمه شدند و با نیرو‌های روس درگیر شدند.