دوشنبه 7 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

وب‌گاه عرشه آنلاین

همزمان با شکست‌های تاکتیکی روسیه در اوکراین در بحبوحه ضد حمله کیف، اسرائیل فشارها را بر روسیه در مورد قرارداد سوخو -35 بیشتر کرد و این کشور را تهدید کرد که اگر مسکو قرارداد فروش جت به ایران را ادامه دهد، تل‌آویو سیستم‌های دفاع هوایی مدرن را به اوکراین تحویل خواهد داد.

وب‌گاه عصر ایران

ولادیمیر پوتین در ادامه گفت: «هیچ کس خواهان درگیری مستقیم بین نیرو‌های ناتو و روسیه در سوریه نیست. همچنین روسیه خواهان درگیری مستقیم نظامی با آمریکا در سوریه نیست، اما برای هر سناریویی آماده است.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پوتین در سخنان خود تأیید کرد که در حال حاضر هیچ تغییر جدی و تشدید اقدامات در جبهه اوکراین رخ نخواهد داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور فدراسیون روسیه به آمریکا هشدار داد که برای هر سناریویی از جمله تقابل و درگیری با آن‌ها در سوریه آماده هستند. پوتین شامگاه شنبه طی نشست خبری در پاسخ به سوالی درباره اقدامات تحریک‌آمیز آمریکایی‌ها در سوریه گفت که روسیه خواهان درگیری مستقیم نظامی با آمریکا در سوریه نیست، ولی برای هر سناریویی آماده است. به نوشته خبرگزاری...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه، تاکید کرده است که ایجاد قطب گازی در ترکیه همچنان در دستور کار قرار دارد.

وب‌گاه عصر ایران

حمله پهپادی اوکراین به مسکو در حالی صورت می گیرد که قرار است رژه سالانه روز نیروی دریایی روسیه ساعاتی دیگر (صبح یکشنبه هشتم مردادماه 1402) با حضور ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در سن‌پترزبورگ برگزار شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پوتین گفت: «هیچ کس خواهان درگیری مستقیم بین نیروهای ناتو و روسیه در سوریه نیست. همچنین روسیه خواهان درگیری مستقیم نظامی با آمریکا در سوریه نیست، اما برای هر سناریویی آماده است.»

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از اسپوتنیک، «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور سابق ایالات متحده بار دیگر از دولت جو بایدن به شدت انتقاد و بایدن را به فساد متهم کرد. ترامپ روز شنبه در تظاهراتی در ایری، پنسیلوانیا گفت: «وقتی در انتخابات یک سال دیگر پیروز شویم، یک دادستان ویژه واقعی را منصوب خواهم کرد تا یک بار برای همیشه فساد عظیم خانواده جنایتکار بایدن را افشا کند.» ترامپ...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک دیپلمات گینه ای برای نشان دادن علاقه اش به پوتین لباس عجیب و غریبی را به تن کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بامداد امروز صدای انفجار مهیبی در آسمان مسکو شنیده شد که منابع خبری اعلام کردند و پهپاد در اثر شلیک پدافند، سرنگون شده اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

کابل‌های چند میلیون دلاری که از کف اقیانوس‌ها عبور می‌کنند، نقشی حیاتی در ارتباطات آنلاین ما انسانها ایفا می‌کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پوتین، رئیس جمهوری روسیه با تاکید بر اینکه روسیه مذاکره با اوکراین را رد نمی‌کند، عنوان کرد که این کشور به دنبال تشدید درگیری‌ها در سوریه نیز نیست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بامداد امروز خبرگزاری‌های روسیه از شنیده شدن صدای انفجار در آسمان مسکو خبر دادند و اعلام کردند که پدافند هوایی، حملات پهپادی به پایتخت روسیه را دفع کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بیزنس اینسایدر، رسانه غربی در گزارشی نوشت: جنگنده‌های روسی در ژوئیه سال جاری میلادی چندین بار با پهپادهای نظامی آمریکا در سوریه روبرو شدند و در نتیجه آن، دستکم در یک مورد یک پهپاد آمریکایی تا حدی آسیب دید.

وب‌گاه عصر ایران

پریگوژین پنج روز پس از کودتای نافرجام و بجای آنکه با توجه به توافق آتش بس به مینسک برود، در یک جلسه رو در رو با پوتین در کرملین حضور یافت که این مساله معمای ماجرا را عمیق‌تر کرد.