دوشنبه 7 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون اول نماینده دائم روسیه در سازمان ملل گفت که اوکراین در اولین حمله به پل کریمه، روش های داعش را به کار برد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تجارت نیوز نوشت: سید محمد صدر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، از جمله کسانی است که معتقد است دیر یا زود باید FATF (اف ای تی اف) در ایران اجرا شود. ازجمله آنکه چین، شریک تجاری و سیاسی اصلی ایران چنین خواسته‌ای دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

هوش مصنوعی باعث جنگ‌های ویران‌گر می‌شود یا صلح را افزایش می‌دهد؟ مطرح‌شدن بیشتر هوش مصنوعی به‌ویژه با انتشار نسخه عمومی چت جی‌پی‌تی (Chat-GPT) پرسش‌هایی در مورد آینده این فناوری نو ایجاد کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: فرماندهان نیروهای دریایی ونزوئلا و آفریقای جنوبی در دیدار دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش، آمادگی برای گسترش همکاری‌ها با ایران را اعلام کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی کرملین با بیان اینکه در حال حاضر هیچ زمینه‌ای برای مذاکرات صلح با اوکراین وجود ندارد، گفت: کی‌یف تا زمانی که به عنوان ابزاری در جنگ بین غرب و روسیه استفاده شود، صلح نمی‌خواهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی ریاست جمهوری روسیه امروز (دوشنبه) گفت که هیچ زمینه‌ای برای انجام مذاکرات صلح با اوکراین وجود ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عربستان سعودی بار دیگر نقشی حیاتی را در زمینه یکی از مهمترین اتفاقات معاصر ایفا خواهد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در جریان سفر سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه به کره شمالی، تابلوها و پرتره‌های ولادیمیر پوتین بر دیوارهای مقر ریاست کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی خبرساز شد.

وب‌گاه عصر ایران

از جام جهانی فوتبال زنان تا رژه روز نیروی دریایی روسیه

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تصاویری که توسط خبرگزاری مرکزی کره شمالی موسوم به KCNA منتشر شده، نشان می‌دهند که تابلو بزرگی از پرتره ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه در دیوار راهرویی که کیم جونگ اون به همراه سرگئی شویگو قدم می‌زدند، نصب شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر دریادار شهرام ایرانی که با هدف شرکت در رژه سالانه نیروی دریایی روسیه به سن پترزبورگ سفر کرده است، شامگاه یکشنبه با برخی مقام‌های چند کشور حاضر در این آیین مذاکره و رایزنی داشت. فرمانده نیروی دریایی ارتش در مذاکرات خود با مقام‌هایی از کشور‌های شرکت کننده در این آیین، به ویژه کشور‌هایی که در ماموریت دور دنیای ناوگروه 86 نیروی دریایی ارتش، میزبان...

وب‌گاه 55 آنلاین

در آخرین رمان داستایوفسکی روایت با سرعت دیوانه وار و مبتنی بر احساسات انسانی پیش می رود. اعصای خانواده کارامازوف پسرانی هستند که صرفا به دنیا آمده اند و فقط نام شان برادر است. از این نظر آنان شبیه روسیه بودند خانواده ای که در حال جنگ با خود بود. داستایوفسکی در "برادران کارامازوف" روسیه را محاکمه می کند و همه فرزندان اش را وادار می سازد که به رفتار بدشان اقرار کرده و مسئولیت اشتباهات...

وب‌گاه عصر ایران

مدودف تاکنون بارها نسبت به احتمال یک جنگ هسته ای تمام عیار بین روسیه و غرب هشدار داده است؛ اما این بار با صراحت و مصادیق بیشتری سخن گفته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدودف، معاون رئیس شورای امنیت روسیه، نهادی که ریاست آن را ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه، برعهده دارد در پیامی در حساب رسمی خود در شبکه‌های اجتماعی گفت که در سناریوی موفقیت آمیز بودن ضدحمله اوکراین، روسیه مجبور خواهد شد به «دکترین هسته‌ای» خود اتکا کند. او گفت: «به سادگی هیچ گزینه دیگری وجود نخواهد داشت؛ بنابراین دشمنان ما باید برای [موفقیت] نیرو‌های ما دعا کنند. آن‌ها (نیرو‌های...