دوشنبه 7 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

وب‌گاه عصر ایران

نحوه تعامل شبه نظامیان با سایر شاخه های ارتش و دستگاه اطلاعاتی هنوز مشخص نشده است. روسیه در حال حاضر یک گارد ملی دارد و پوتین توسط لایه‌های امنیتی محافظت می شود.

وب‌گاه عصر ایران

لیندسی گراهام: "خطاب به دوستان روسیه خود که درباره استفاده از تسلیحات هسته‌ای در اوکراین صحبت می‌کنند اعلام می‌کنم: لازم است بفهمید که این اتفاق با توجه به مجاورت اوکراین به خاک ناتو حمله به خود ناتو خواهد بود."

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گراهام در توئیتی مدعی شد: خطاب به دوستان روس خود که درباره استفاده از تسلیحات هسته‌ای در اوکراین صحبت می‌کنند اعلام می‌کنم: لازم است بفهمید که این اتفاق با توجه به مجاورت اوکراین به خاک ناتو حمله به خود ناتو خواهد بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سناتور جمهوریخواه آمریکایی در توئیتی نوشت: "وقت آن است که هوشیار شوید و بفهمید که حمله وحشیانه شما به اوکراین فایده ندارد. جوانان انبوه روس را خارج کرده و آنها را از مرگ بی فایده نجات دهید."

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سناتور لهستانی در گفت‌وگو با یک رسانه اوکراینی گفت که هر جنگجوی وابسته به ارتش خصوصی «واگنر» که از مرز بلاروس عبور کند، با نیروهای لهستان و آمریکا روبه‌رو خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سناتور لهستانی بیان کرد: می‌خواهم یادآوری کنم که همین حالا هم سربازان و افسران آمریکایی در لهستان حضور دارند. بگذارید واگنرها بیایند. آنها نه تنها با لهستانی‌ها بلکه با نیروهای دفاعی آمریکا ملاقات خواهند کرد و در تابوت به روسیه برگردانده خواهند شد!

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از اسپوتنیک، «الکساندر ساوچوک»، رئیس دفتر مطبوعاتی گروه «مرکز» در ارتش روسیه اعلام کردنیرو‌های روسی هشت حمله نیرو‌های اوکراینی را در محور‌های سواتوفسکی و کراسنولیمان را دفع کردند. به گفته ساوچوک، در این درگیری‌ها بیش از 100 نظامی اوکراینی کشته شدند. دیروز دوشنبه نیز «سرگئی شویگو»، وزیر دفاع روسیه در گفت‌وگوی تصویری با فرماندهان نیرو‌های...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ارتش روسیه در تازه‌ترین گزارش‌ها از روند تحولات جنگ در اوکراین اعلام کرد ده‌ها نظامی ارتش اوکراین کشته شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو از وبگاه Watcher. Guru، اگر کشور‌ها این دعوتنامه‌ها را بپذیرند، نشست بعدی بریکس یکی از گردهمایی‌های بزرگ رهبران جهان خواهد بود. این نشست در ماه اوت برگزار خواهد شد و گسترش این بلوک اقتصادی، یکی از موضوعات بحث آن خواهد بود. بریکس که متشکل از پنج کشور (برزیل، روسیه، هند، چین و آفریقای‌جنوبی) است، درباره توافقنامه‌های تجاری دوجانبه بحث و آن‌ها را...

وب‌گاه گسترش

ارتش روسیه در تازه‌ترین گزارش‌ها از روند تحولات جنگ در اوکراین اعلام کرد ده‌ها نظامی ارتش اوکراین کشته شدند.

وب‌گاه عصر ایران

استیل با طرح سناریوهای احتمالی پیشنهاد کرد که پوتین می تواند توسط شورشیان داخلی - یا با توطئه ای از خارج از روسیه ترور شود که آن را بدترین سناریوی ممکن برای غرب تلقی کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به گفته یک مقام ارشد در کی یف، عربستان سعودی در حال آماده شدن برای میزبانی نشستی برای بحث در مورد طرح ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهوری اوکراین برای صلح در کشورش در بحبوحه حمله روسیه است. به گزارش الجزیره، آندری یرماک، رئیس دفتر زلنسکی، روز یکشنبه گفت که مقامات چند کشور در نشست عربستان سعودی شرکت خواهند کرد، اما نگفت که این نشست در چه زمانی و در کدام شهر برگزار خواهد شد. روزنامه وال‌استریت...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور مکزیک گفت تنها در صورتی آماده است در طرح‌ها برای حل و فصل مناقشه در اوکراین مشارکت کند که روسیه هم حضور داشته باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در جریان سفر وزیر دفاع روسیه به کره شمالی، پرتره‌های پوتین بر دیوارهای اقامتگاه کیم جونگ اون خبرساز شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک مقام روسی تاکید کرد: تاکتیک اولین حمله اوکراین به پل کریمه بار دیگر مانند روش های داعش بود به این معنی که از راننده کامیون مملو از مواد منفجره کورکورانه به عنوان یک بمب گذار انتحاری استفاده شد.