دوشنبه 7 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دریادار ایرانی در بدو ورود به فرودگاه سن‌پترزبورگ مورد استقبال سرتیپ بورزنکو نماینده فرمانده نیروی دریایی روسیه قرار گرفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دریادار شهرام ایرانی گفت: نیروی دریایی یک نیروی بین المللی است و ما حتما پرچم کشورمان را در همه صحنه‌های بین‌المللی افراشته نگاه خواهیم داشت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش با هدف شرکت در مراسم روز نیروی دریایی روسیه، وارد سن‌پترزبورگ در روسیه شد. دریادار ایرانی در بدو ورود به فرودگاه بین‌المللی پولکووای سن‌پترزبورگ مورد استقبال کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه، سرتیپ بورزنکو نماینده فرمانده نیروی دریایی روسیه و ناخدا رضا خسروی‌مقدم وابسته نظامی سفارت...

خبرگزاری مهر

فرمانده نیروی دریایی ارتش با هدف شرکت در مراسم روز نیروی دریایی روسیه، وارد سن‌پترزبورگ در روسیه شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با هدف شرکت در مراسم روز نیروی دریایی روسیه، وارد سن‌پترزبورگ در روسیه شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، یک منبع نظامی، در گفتگو با اسپوتنیک تاکید کرد که تجهیزات و جنگ‌افزار‌هایی که غرب برای اوکراین ارسال کرده است، پر از مشکل و ایراد هستند. این منبع با اشاره به گزارش کارشناسان دفاعی روسیه که غنائم جنگی به‌دست آمده از ارتش اوکراین در جریان عملیات نظامی مسکو را به دقت بررسی کرده‌اند، این اطلاعات را در اختیار اسپوتنیک گذاشته است. از جمله این غنائم...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از راشاتودی، رئیس کمیته هماهنگی همکاری‌های اقتصادی با کشور‌های آفریقایی (آفروکام) گفت، این قاره بخشی از یک جهان چند قطبی با روابط اقتصادی کاملا جدید خواهد بود. به گفته ایگور موروزوف، جهان تک‌قطبی در حال فروپاشی است و جهان چندقطبی با مشارکت آفریقا در حال شکل‌گیری است؛ جایی که طبقه متوسط تازه شکل گرفته در آینده نزدیک تقاضای مصرف‌کننده را تعیین...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر دفاع لهستان اعلام کرد که در واکنش به استقرار نیروهای ارتش خصوصی «واگنر» در بلاروس، ظرفیت ارتش ورشو را دوبرابر می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال در گزارشی به نقل از چند دیپلمات و تحلیلگر نوشت، ولادیمیر پوتین درخواست‌های رجب طیب اردوغان برای مذاکرات در مورد تمدید ابتکار عمل غلات دریای سیاه را نادیده می‌گیرد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در گزارش روزنامه وال استریت ژورنال آمده است که روسیه به دلیل آنکه اردوغان باعث خشمگین شدن دولت روسیه شد، با تمدید توافق غلات دریای سیاه مخالفت کرد.

خبرگزاری تسنیم

کتاب خبرنگار دو دلاری از 52 یادداشت تشکیل شده که نویسنده سعی کرده تقدم زمانی در چینش این یادداشت به شکل خطی نباشد و او اولین یادداشت را به زمان حضور خود در شهر کی‌یف اختصاص داده که فضای جنگی بر آن حاکم است و راوی - خبرنگار کتاب حاضر در مرکز بحران است.

وب‌گاه گسترش

نماینده پیشین آمریکا در مذاکرات هسته‌ای با ایران که امروز قرار است بازنشسته شود، در گفت‌وگویی با واشنگتن پست در پاسخ به این سوال که «برای یک دیپلمات موفق بودن، چقدر مهم است که بتوانید خودتان را به جای طرف مقابل بگذارید؟ آیا همدلی واژه درستی است؟» گفت: این چندان همدلی نیست. باید درک کرد که طرف مقابل منافعی دارد و این منافع متفاوت است. باید برای منافع طرف دیگر ارزش قائل بود. نه به خاطر...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پوتین در اظهاراتی کنایه‌آمیز درباره کشورهای غربی گفت: «آیا آنها فراموش کردند که اوضاع سودان را ویران کردند؟ آیا آنها فراموش کردند که در سوریه چه کردند؟ آنها به منشور سازمان ملل متحد اهمیتی نمی‌دهند».

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور فدراسیون روسیه شامگاه جمعه گفت که مسکو آماده است تا به دنبال راهکار مسالمت‌آمیزی برای پایان دادن به بحران و جنگ اوکراین باشد.