دوشنبه 7 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اردوغان امروز (جمعه) اعلام کرد که انتظار دارد با پوتین در ترکیه و در ماه جاری میلادی (اوت 2023) دیدار کند.

وب‌گاه عصر ایران

چیزی که به نظرم در فیلم به خوبی نمایش داده شده، ساده لوحی برخی مقامات آمریکایی از جمله رئیس‌جمهور هری ترومن است که فکر می‌کرد اتحاد جماهیر شوروی هرگز به سلاح هسته‌ای دست نخواهد یافت. این باور از نظر علمی ساده‌لوحانه بود و اوپنهایمر نشان داد که به راحتی می‌تواند اتفاق بیفتد.

خبرگزاری تسنیم

نایب رئیس پارلمان روسیه طی اظهاراتی اعلام کرد که این کشور به همراه دیگر اعضای گروه بریکس و برخی از کشورهای آفریقایی در حال بحث و تبادل نظر در مورد ایجاد یک ارز جهانی جدید هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مقام سابق پنتاگون در مصاحبه‌ای با اذعان به «رفتار درست روسیه با اسیران جنگی»، گفت: اوکراین پس از شکست ضدحمله، حملات جدید دیگری انجام نمی‌دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مقام سابق پنتاگون در مصاحبه‌ای با اذعان به «رفتار درست روسیه با اسیران جنگی»، گفت: اوکراین پس از شکست ضدحمله، حملات جدید دیگری انجام نمی‌دهد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه امروز جمعه اعلام کرد که مشتاقانه منتظر سفر ولادیمیر پوتین همتای روس خود به ترکیه است. رئیس جمهور ترکیه در این ارتباط ادامه داد که انتظار دارد این دیدار در ماه جاری میلادی در کشورش برگزار شود. به گزارش ینی شفق، رئیس جمهور ترکیه پس از نماز جمعه استانبول به خبرنگاران در این خصوص گفت:...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه امروز در سخنانی اعلام کرد: مسکو هرگونه تلاش برای دستیابی به صلح عادلانه و پایدار در اوکراین را با ارزش می‌داند. وزیر خارجه روسیه در این خصوص ادامه داد: غرب باید از ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین بخواهد که «فرمولی» درباره اینکه تلقی کی یف درباره وضعیت روس‌ها و سایر اقلیت‌های قومی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آنتونیو تاجانی وزیر خارجه ایتالیا گفت: ناآرامی‌های پیش آمده در نیجر، فرانسه و آمریکا را هم غافلگیر کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر خارجه ایتالیا گفت: ما هیچ اطلاعی از دخالت روسیه در حوادث نیجریه یا تدارک کودتا در دست نداریم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، "اندیشکده کوئینسی" در گزارشی با اشاره به روند جاری در قالب جنگ اوکراین، به طور خاص به این نکته می‌پردازد که واقعیت‌های این جنگ در وضعیت فعلی، روشن‌تر از هر زمان دیگری خودنمایی می‌کنند و حاکی از این مساله هستند که رویکرد‌های جهان غرب در رابطه با جنگ اوکراین به شدت غیرواقع بینانه و متکی بر اصول تبلیغاتی و رسانه‌ای هستند. مسائلی که همه و همه سبب...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا روز پنجشنبه مقابل شورای امنیت سازمان ملل، روسیه را به «باج گیری» در مورد توافق غلات دریای سیاه که در ماه ژوئیه از آن خارج شد متهم کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه امروز پنجشنبه گفته که همه مسئولان این کشور باید خودرو‌های داخلی سوار شوند. طبق گزارش پایگاه پولیتیکو پوتین این اظهارات را امروز پنجشنبه در جلسه با سران صنایع تولیدی مطرح کرد. رئیس‌جمهور فدراسیون در این جلسه گفت: «وزرا، سازمان‌ها و مسئولان اداری خواسته‌اند خرید خودرو‌های خارجی ادامه پیدا کند و همین رویه تداوم داشته...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر خارجه آمریکا خطاب به روسیه گفت: باج‌گیری و اخاذی از دریای سیاه کافیست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر خارجه آمریکا از سازمان ملل متحد خواست تا روسیه را از استفاده ابزاری از دریای سیاه و اخاذی از این کریدور برحذر دارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

به گفته سخنگوی وزارت خارجه روسیه کاملاً تحت تاثیر لندن بوده و رد پای مقامات انگلیسی در آن مشهود است.