دوشنبه 7 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

وب‌گاه دنیای اقتصاد

همکاری های نظامی ایران و روسیه بعد از آغاز جنگ اوکراین در پنجم اسفند ماه سال 1400 تعمیق پیدا کرده است؛ با توجه به این مساله و همچنین در نظر گرفتن برخی اخبار تایید‌نشده در ارتباط با به مشکل خوردن تحویل سوخو 35 به ایران اختلاف نظری بین کارشناسان درباره آینده این مناسبات نظامی پیش آمده است. در حالی که در چند ماه گذشته تحویل سوخو35‌ها به تهران با جدیت زیاد در دستور کار بود اما اخیرا محمدرضا...

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک جاسوس سابق ام آی سیکس (سرویس اطلاعات هراجی بریتانیا) ادعا کرده که حکمرانی دو دهه ای همراه با مشت آهنین "ولادیمیر پوتین" رئیس جمهور روسیه ظرف مدت یک سال آینده به پایان خواهد رسید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رسانه های غربی خبر دادند که 2 هزار نفر از نیروهای ویژه اوکراین در پادگانی بسته در انگلیس در حال آموزش‌های نظامی بوده تا در مراحل آتی جنگ با روسیه وارد نبرد شوند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نیروهای انگلیسی در حال آموزش دادن به تیپ نخبگان نیروهای ویژه اوکراینی هستند که تعدادشان بیش از 2 هزار نظامی بوده است.

خبرگزاری تسنیم

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: به فرموده فرمانده معظم کل قوا، نیروی دریایی ارتش ایران، بین‌المللی است و از این رو، همواره تلاش خواهد شد که در عرصه بین‌المللی، حضور موثر و موفقی داشته باشیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: به فرموده فرمانده معظم کل قوا، نیروی دریایی ارتش ایران، بین‌المللی است و همواره تلاش خواهد شد که در عرصه بین‌المللی، حضور موفقی داشته باشیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه یکشنبه (30 ژوئیه، هشتم مرداد) شاهد رژه کشتی‌های جنگی و زیردریایی‌های هسته‌ای ارتش روسیه در سن پترزبورگ بود و اعلام کرد نیروی دریایی این کشور امسال 30 کشتی جدید دریافت خواهد کرد. به گزارش رویترز، چهل و پنج کشتی، زیردریایی و سایر شناور‌ها در مراسم سالانه روز نیروی دریایی روسیه، یک نمایش سنتی قدرت نظامی که در خلیج...

خبرگزاری مهر

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه گفت: کریدور حمل و نقل بین المللی شمال - جنوب (INSTC) می تواند مسیر کوتاه تری را برای کالاهای روسیه به آفریقا نسبت به کانال سوئز فراهم کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون شورای امنیت روسیه تهدید کرد تصرف خاک روسیه به معنای درگیری اتمی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پس از شورش یوگنی پریگوژین، کارشناسان هشدار داده‌اند که «عنکبوت‌های سمی» کرملین برای خون بیرون آمده‌اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «دیمیتری مدودف» معاون شورای امنیت روسیه و رئیس‌جمهور پیشین این کشور در مراسم رژه روز نیروی دریایی گفت دشمنان باید به جان نیرو‌های روسیه دعا کنند که «از شعله‌ور شدن آتش هسته‌ای جهانی جلوگیری می‌کنند». به گزارش «راشا تودی»، اوکراین در ادامه حملات به خاک روسیه، طی 24 ساعت 44 حمله پهپادی به خاک روسیه انجام داد که یکی از آن‌ها در پنج کیلومتری کرملین...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس‌جمهور روسیه در آیین رژه سالانه روز نیروی دریایی گفت: ناوگان نیروی دریایی روسیه توانایی حفاظت کامل از مرزهای دریایی این کشور را دارد.

وب‌گاه عصر ایران

اردوغان مکررا در هفته‌های اخیر گفته، خواستار آن است که با پوتین بر سر تمدید توافق غلات دریای سیاه که اجازه به صادرات غلات اوکراین از بنادر مجاور دریای سیاه را می‌دهد، مذاکره کند. با این وجود روسای جمهور ترکیه و روسیه هنوز هیچ گفتگوی تلفنی نداشته‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که اوکراین با بیش از 25 پهپاد به مسکو و کریمه حمله کرد که تمامی پهپادها با پدافند هوایی یا جنگ الکترونیک از بین رفت و یک نفر نیز زخمی شد.

وب‌گاه عصر ایران

مزایای اقتصادی بهره‌گیری از کابل های زیر دریا برای اینترنت بسیار زیاد است. پیوندهای کابلی زیردریا به منزله سرعت بیشتر اینترنت، قیمت‌های پائین‌تر، افزایش 3 تا 4 درصدی اشتغال و 5 تا 7 درصدی فعالیت‌های اقتصادی خواهد بود.