پنج‌شنبه 3 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «دیوید کوهن» معاون آژانس مرکزی اطلاعات (سی‌آی‌اِی) گفت: ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه برای بازپس‌گیری نواحی تحت کنترل اوکراین در منطقه کورسک یک ضدحمله انجام خواهد داد اما نیروهای روس «یک مبارزه دشوار» پیش رو خواهند داشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون آژانس مرکزی اطلاعات (سی‌آی‌اِی) گفت: ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه برای بازپس‌گیری نواحی تحت کنترل اوکراین در منطقه کورسک یک ضدحمله انجام خواهد داد اما نیروهای روس «یک مبارزه دشوار» پیش رو خواهند داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بسیاری بر این باورند که عقب نشینی ایالات متحده از افغانستان نقطه عطفی در روابط واشنگتن و اعراب محسوب می شود؛ چرا که انفعال آمریکا تردیدهای کشورهای عربی در باب میزان پایبندی ایالات متحده به تعهداتش را زیر سوال برد و موجب شد تا این گروه از بازیگران با رقبای واشنگتن یعنی چین و روسیه همسو تر شوند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به گفته رئیس کمیته امنیت ملی، دفاع و اطلاعات مجلس اوکراین، به باور این کشور، دولت کنونی آمریکا تا پیش از پایان دوره خود، کمک نظامی تازه‌ای به اوکراین ارائه نخواهد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس کمیته امنیت ملی، دفاع و اطلاعات مجلس در اظهاراتی بیان کرد که اوکراین انتظار ندارد از سوی دولت «جو بایدن»، رئیس جمهور کنونی آمریکا بسته‌های کمک نظامی جدیدی دریافت کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: صدر اعظم آلمان تصریح کرد: در پیش نویس برنامه بودجه آلمان، چهار میلیارد یورو برای کمک نظامی به اوکراین در سال 2025 در نظر گرفته شده است.

وب‌گاه الف

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه اعلام کرد که اوکراین قصد حمله به نیروگاه هسته‌ای کورسک را به صورت شبانه داشته است و مسکو به آژانس بین‌المللی انرژی اتمی این را اطلاع داده بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هرچه تهاجم اوکراین طولانی‌تر باشد، چالش‌های نظامی و سیاسی بیشتری برای پوتین ایجاد می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور سابق آمریکا در اولین گردهمایی انتخاباتی، بار دیگر به سیاست‌های دموکرات‌ها خرده گرفت و بایدن و هریس را مسوول خروج فاجعه‌بار از افغانستان و جنگ در اوکراین و غرب آسیا دانست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور سابق آمریکا در اولین گردهمایی انتخاباتی، بار دیگر به سیاست‌های دموکرات‌ها خرده گرفت و بایدن و هریس را مسوول خروج فاجعه‌بار از افغانستان و جنگ در اوکراین و غرب آسیا دانست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وضعیت حاکم بر منطقه و مواضع کشور‌های منطقه اجازه شکل گیری چنین کریدور را نخواهد داد. راه‌های ارتباطی و مسیر‌های مناسبی از دیرباز تا کنون در منطقه وجود داشته و دارد. جمهوری اسلامی ایران هم آمادگی خود را برای هر نوع همکاری در ایجاد مسیر‌های مناسب انتقال کالا و انرژی اعلام کرده است. همزمان با سفر ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه به باکو، سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه این کشور در مصاحبه...

وب‌گاه عصر ایران

نامزد جمهوری‌خواه انتخابات آمریکا بامداد پنجشنبه ضمن تاکید بر اهمیت حفظ روابط مثبت با کشور‌هایی مانند روسیه، گفت که در صورت بازگشت به کاخ سفید، با «ولادیمیر پوتین» کنار خواهد آمد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری اکو نیوز