پنج‌شنبه 3 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس بخش ارتباطات اجتماعی وزارت خارجه برزیل، به اسپوتنیک گفت که برزیل به زودی دعوتنامه‌هایی را برای حضور در نشست گروه 20 برای سران کشورها از جمله ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه ارسال خواهد کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

در ادامه تصاویری از خوش و بش قالیباف و پوتین را مشاهده می‌کنید.

وب‌گاه الف

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت که «ویاچسلاو وولودین» رئیس مجلس دومای دولتی روسیه در رأس هیات روسی در مراسم تحلیف چهاردهمین دوره ریاست جمهوری شرکت خواهد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

قالیباف نوشت: رئیس دومای ملی فدراسیون روسیه، در رأس هیئت روسی در مراسم تحلیف رئیس‌جمهوری منتخب شرکت می کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سالیوان طی اجلاس ناتو در واشنگتن گفت: اوکراین مجموعه‌ای تاریخی از تعهدات از جمله در رابطه با پدافند هوایی، جنگنده‌های اف -16، کمک‌های امنیتی اضافی و همچنین پیمانی برای حمایت طولانی مدت از این کشور را به دست آورده است اما این به معنای این نیست که روزها، هفته‌ها و ماه‌های پیش‌رو دشوار نخواهند بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس مجلس شورای اسلامی یادداشت تفاهم‌نامه پروتکل مجمع پارلمانی بریکس را که به توسعه روابط تجاری و مالی میان اعضا و مقابله با یکجانبه‌گرایی تاکید دارد، امضا کرد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی که برای حضور در اجلاس روسای بریکس به شهر سن‌پترزبورگ روسیه سفر کرده است، عصر امروز پنجشنبه - 21 تیرماه - در حاشیه این اجلاس با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه دیدار و گفت و گو کرد. پوتین در این دیدار گفت: آقای قالیباف عزیز، دوستان عزیز، اجازه دهید صمیمانه به شما در سن‌پترزبورگ خوش‌آمد بگویم. رئیس جمهور...

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس مجلس شورای اسلامی ایران در حاشیه اجلاس بریکس با رئیس‌جمهور روسیه دیدار کرد و گفت: یک‌جانبه گرایی غرب حتماً متوقف خواهد شد.

خبرگزاری مهر

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس مجلس به ارائه توضیحاتی درباره دیدارش با رییس جمهور روسیه پرداخت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس مجلس به ارائه توضیحاتی درباره دیدارش با رییس جمهور روسیه پرداخت.

وب‌گاه خبر آنلاین

محمدباقر قالیباف به ارائه توضیحاتی درباره دیدارش با پوتین در حاشیه مجمع پارلمانی بریکس پرداخت.