پنج‌شنبه 3 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با وجود صدور قرار بازداشت بین‌المللی برای رئیس جمهوری روسیه، او به مغولستان سفر می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

منابع خبری اعلام کردند که رئیس جمهوری روسیه با وجود صدور قرار بازداشت بین‌المللی به مغولستان سفر می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در حمله اخیر اوکراین به بلگورود روسیه، پنج غیرنظامی کشته شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در حمله اوکراین به بلگورود روسیه پنج نفر کشته و 37 تن دیگر زخمی شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در سال‌های اخیر بحث‌های گسترده‌ای پیرامون ماهیت روابط در حال گسترش میان ایران و روسیه مطرح شده است. گروهی از پژوهشگران با اشاره به همکاری های گسترده دو کشور در بحران سوریه (2015) برای حفظ حکومت بشار اسد، گفتمان مشترک در مقابله با یکجانبه گرایی ایالات متحده در نظام بین‌الملل، همکاری‌های گسترده نظامی به‌ویژه پس از جنگ اوکراین و تلاش برای مقابله با تحریم های غرب از طریق عضویت ایران در...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در باب سفر پوتین به آذربایجان آن هم در میانه تنش‌ها میان مسکو با ایروان، گمانه‌زنی‌ها بسیار است. به باور گروهی پوتین خود را برای فرصت سازی دوباره در قره‌باغ آماده می‌کند، آن هم در شرایطی که یارگیری‌های منطقه می‌تواند ژئوپلتیک حاکم را تحت تاثیر قرار دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گروهی از ناظران براین باورند که مجهز شدن اوکراین به تسلیحات پیشرفته و یا پیروی این بازیگران از استراتژی تهاجمی به خاک روسیه می تواند اهداف محدودی را برای کی یف محقق کند، اما در دراز مدت این بازیگر را به لحاظ دفاعی در موضع ضعف قرار خواهد داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رسانه‌ها می‌نویسند ترامپ در کتابی جدیدش نوشته که با پوتین به خوبی کنار آمده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه‌ها می‌نویسند ترامپ در کتابی جدیدش نوشته که با پوتین به خوبی کنار آمده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امور خارجه آلمان ضمن متهم کردن روسیه به آماده شدن برای یک جنگ سرد جدید علیه اوکراین تاکید کرد که پاسخ اتحادیه اروپا باید یک «سپر محافظ» جدید برای حفاظت از این کشور باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه آلمان ضمن متهم کردن روسیه به آماده شدن برای یک جنگ سرد جدید علیه اوکراین تاکید کرد که پاسخ اتحادیه اروپا باید یک «سپر محافظ» جدید برای حفاظت از این کشور باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رسانه های جمهوری آذربایجان خبر دادند که ولادیمیر پوتین در جریان دیدار الهام علی اف، از تاسیس کریدور مورد مناقشه با ایران یعنی زنگزور استقبال کرده است. رسانه های جمهوری آذربایجان خبر دادند که ولادیمیر پوتین در جریان دیدار الهام علی اف، از تاسیس کریدور مورد مناقشه با ایران یعنی زنگزور استقبال کرده است. انتشار این خبر در حالیست که ایران بارها مخالفت جدی خود با ساخت این کریدور و هر مورد...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر دفاع هلند گفت اوکراین می‌تواند از جت‌های جنگنده اف -16 که در اختیارش قرار گرفته برای حمله به اهداف روس استفاده کند اما نه علیه تاسیسات غیرنظامی.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر دفاع هلند گفت اوکراین می‌تواند از جت‌های جنگنده اف -16 که در اختیارش قرار گرفته برای حمله به اهداف روس استفاده کند اما نه علیه تاسیسات غیرنظامی.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه روز پنجشنبه گفت: «ابتکار صلح رئیس‌جمهور ولادیمیر پوتین انجماد جنگ اوکراین برای تجدید قوای رژیم کی‌یف نیست بلکه به خاتمه آن مربوط می‌شود.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در واکنش به سفرهای به زعم بروکسل غیرمجاز ویکتور اوربان، نخست وزیر مجارستان، به عنوان رئیس دوره ای اتحادیه اروپا بروکسل نشست وزرای خارجه این اتحادیه را از بوداپست به بروکسل منتقل کرد.