پنج‌شنبه 3 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهوری روسیه گفت: کی‌یف در تحقق هدف اصلی خود از تهاجم به کورسک ناکام ماند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نتایج نشان می‌دهد که انتظارات اجتماعی بلندمدت در کشورهای اروپایی به طور قابل توجهی بدبینانه‌تر از کشورهای غیراروپایی است و سطح امید شخصی در کشورهای خارج از اروپا به طور قابل توجهی بالاتر است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پیشروی اوکراین جدی‌ترین چالش برای روایت پوتین از جنگ از زمان آغاز حمله است. این خطر همچنین باعث می شود که رهبر روسیه آسیب پذیر و ضعیف به نظر برسد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پوتین به منظور دیداری رسمی وارد مغولستان شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ولادیمیر پوتین در ربع قرن حکومت مداری‌اش، یعنی از سال 1999 تا به امروز که در قامت نخست وزیر و بعد از آن رئیس جمهور فعالیت داشته، تلاش کرده تا تصویر مرد قدرتمند، ناجی و مدافع روسیه را به مردم بفروشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گروهی از ناظران با اشاره به حمله اوکراین به کورسک براین باورند که تحول اخیر در میدان جنگ اوکراین، بیش از همه چیز اعتبار رهبر روسیه را بیش از هر زمان دیگر زیر سوال برد؛ بالاخص آن که تزار هر بار بعد از وقوع بحران سکوت کرده و تلاش داشته تا خود را برای مدتی پنهان نگاه دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور روسیه گفت: مقامات کنونی اوکراین برای اینکه انتخابات ریاست جمهوری برگزار نکنند، خواهان متوقف شدن درگیری نیستند. برای همه روشن است که منزوی کردن روسیه غیرممکن است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور روسیه گفت: مقامات کنونی اوکراین برای اینکه انتخابات ریاست جمهوری برگزار نکنند، خواهان متوقف شدن درگیری نیستند. برای همه روشن است که منزوی کردن روسیه غیرممکن است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس‌جمهور روسیه، غرب و آمریکا را به سیاسی کردن ورزش و سرکوب ورزشکاران کشورش متهم کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پوتین گفت: «باید دانست که رهبران شوروی تحت واقعیت‌های ژئوپلیتیک زمان خود عمل می‌کردند و اصلا انتظار نداشتند که اتحاد جماهیر شوروی وجود نداشته باشد. بنابراین بدون شک، تحولات کنونی ریشه های تاریخی دارد.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پوتین با بیان اینکه عوامل داخلی و خارجی متعددی بر وضعیت اوکراین تاثیر می‌گذارد، گفت: وضعیت فعلی اوکراین به طور قابل‌توجهی تحت تاثیر طیف وسیعی از عوامل خارجی و داخلی قرار گرفته و پیامدهای تصمیمات رهبران شوروی در مسائل ملی و سرزمینی نقش منفی در این زمینه ایفا کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت دفاع روسیه در بیانیه‌ای از سرنگونی یک فروند پهپاد اوکراینی بر فراز بلگورود خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت دفاع روسیه در بیانیه‌ای از سرنگونی یک فروند پهپاد اوکراینی بر فراز بلگورود خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که نیروهای این کشور، کنترل 2 منطقه دیگر در شرق اوکراین را به دست گرفته‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که نیروهای این کشور، کنترل 2 منطقه دیگر در شرق اوکراین را به دست گرفته‌اند.