پنج‌شنبه 3 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

وب‌گاه عرشه آنلاین

اشاره ولادیمیر پوتین به «اعضای کوچک خانواده» در روز‌های اخیر مجدداً پرسش‌هایی در مورد بستگان او مطرح کرده است. رئیس‌جمهور روسیه در دیدار با جمعی از دانش‌آموزان روس که به مناسبت آغاز سال جدید تحصیلی برگزار شد، از جمله به اهمیت آموزش زبان‌های خارجی پرداخت و با تاکید بر روابط روزافزون مسکو و پکن گفت: «اعضای کوچک خانواده من به زبان چینی سلیس تکلم می‌کنند». اشاره ولادیمیر پوتین به «اعضای...

خبرگزاری تسنیم

رئیس‌جمهور روسیه طی اظهاراتی در حاشیه اجلاس "مجمع اقتصادی شرق"، اعلام کرد که مسکو انتظار دارد در دوران ریاست مالزی بر آسه‌آن، راه‌های جدیدی برای افزایش همکاری با منطقه جنوب شرق آسیا پیدا کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

همزمان با ورود اوکراین به خاک روسیه و فشار غرب برای برتری در این جبهه، روسیه با فشار حداکثری به ایران و ارمنستان تلاش می‌کند کریدور زنگزور را برای خروج از بن بست تحریم های اروپا با همکاری جمهوری آذربایجان راه اندازی کند. کریدوری که به خفگی ژئوپلیتیک ایران منجر خواهد شد. روسیه با فشار حداکثری به ایران و ارمنستان تلاش می‌کند کریدور زنگزور را برای خروج از بن بست تحریم های اروپا با همکاری...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به ادعای گروهی از ناظران جانشین احتمالی بایدن نه تنها می بایست برای محدود کردن پیشرفت برنامه هسته ای ایران گام بردارد، بلکه می باید، در باب خواسته های جاه طلبانه عربستان در این باره فکری کرده و همزمان تلاش های روسیه و چین برای افزایش توان هسته ای شان را مهار کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور پیشین آمریکا در واکنش به ابراز حمایت رئیس جمهور روسیه از رقیب خود یعنی «کامالا هریس» نامزد حزب دموکرات در انتخابات آمریکا گفت:«نمی‌دانم از او (پوتین) تشکر کنم یا خیر.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور پیشین آمریکا در واکنش به ابراز حمایت رئیس جمهور روسیه از رقیب خود یعنی «کامالا هریس» نامزد حزب دموکرات در انتخابات آمریکا گفت:«نمی‌دانم از او (پوتین) تشکر کنم یا خیر.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«جان کربی» سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید پس از اینکه ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه اعلام کرد که مسکو می‌خواهد کامالا هریس، نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا پیروز شود، از او خواست از اظهارنظر درباره انتخابات ایالات متحده آمریکا خودداری کند و تاکید کرد: پوتین باید صحبت درباره انتخابات آتی آمریکا را متوقف کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «جان کربی» سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید پس از اینکه ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه اعلام کرد که مسکو می‌خواهد کامالا هریس، نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا پیروز شود، از او خواست از اظهارنظر درباره انتخابات ایالات متحده آمریکا خودداری کند و تاکید کرد: پوتین باید صحبت درباره انتخابات آتی آمریکا را متوقف کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ناظران از هراس غرب از همکاری نزدیک نظامی ایران و روسیه می گویند و بر این باورند که کرملین موضع بی طرفانه اش در ارتباط با جنگ در خاورمیانه را تغییر داده و توازن تازه حاکم بر منطقه می تواند معادلات پیش رو را تحت تاثیر قرار دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور روسیه امروز (پنجشنبه) در مجمع اقتصادی ولادیوستوک گفت: دولت مسکو باید به فکر ساخت نیروگاه‌های هسته‌ای در خاور دور روسیه باشد. او همچنین با اشاره به جنگ اوکراین، پیشروی روس‌ها را برجسته کرد. او همچنین از کامالا هریس برای انتخابات آمریکا حمایت کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور روسیه امروز (پنجشنبه) در مجمع اقتصادی ولادیوستوک گفت: دولت مسکو باید به فکر ساخت نیروگاه‌های هسته‌ای در خاور دور روسیه باشد. او همچنین با اشاره به جنگ اوکراین، پیشروی روس‌ها را برجسته کرد. او همچنین از کامالا هریس برای انتخابات آمریکا حمایت کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حشمت الله فلاحت‌پیشه رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس دهم در واکنش به تلاش روسیه برای ایجاد کریدور زنگزور نوشت: زنگزور، حمله پیش‌دستانه پوتین برای جلوگیری از احتمال شکل گیری کانال های ارتباطی دولت جدید ایران و آمریکا است. رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس دهم در واکنش به تلاش روسیه برای ایجاد کریدور زنگزور نوشت: زنگزور، حمله پیش‌دستانه پوتین برای جلوگیری از احتمال...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور روسیه گفت که روسیه و چین می توانند زمینه‌های همکاری جدیدی را در مجمع اقتصادی شرق ایجاد کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور روسیه گفت که روسیه و چین می توانند زمینه‌های همکاری جدیدی را در مجمع اقتصادی شرق ایجاد کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سفیر ایران در سازمان ملل تاکید کرد: هرگونه ادعایی مبنی بر دخالت ایران در فروش، صادرات یا انتقال تسلیحات به فدراسیون روسیه و نقض تعهدات بین‌المللی خود کاملاً بی‌اساس بوده و به‌طور قاطع رد می‌شود.