پنج‌شنبه 3 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دستیار ارشد رئیس‌جمهور اوکراین گفت این کشور آماده اعلام شروطش برای مذاکرات صلح با روسیه از طریق کشورهای سوم است اما میانجی‌های احتمالی باید بیانیه‌های علنی خود را با موضع کی‌یف همسو کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«میخائیل پودولیاک» دستیار ارشد ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین تاکید می‌کند که میانجی‌های احتمالی برای مذاکرات صلح «باید به طور متفاوتی رفتار کنند.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت دفاع استونی در بیانیه‌ای اعلام کرد که سامانه‌های دفاع هوایی میسترال فرانسوی و موشک‌های آن را به اوکراین تحویل داده است.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کارشناسان گفتند، در حالی که کشورهای غربی انتظار ندارند این انتخابات روابط آنها با ایران را تغییر دهد، پزشکیان مطمئناً کاندیدای مورد نظر آنها است، زیرا رقیب وی تنها تنش های موجود را تشدید می کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کارشناسان گفتند در حالی که کشورهای غربی انتظار ندارند این انتخابات روابط آنها با ایران را تغییر دهد، پزشکیان مطمئناً کاندیدای مورد نظر آنها است، زیرا رقیب وی تنها تنش های موجود را تشدید می کرد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، کاخ کرملین اعلام کرد که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه انتخاب مسعود پزشکیان را به عنوان رئیس جمهور ایران تبریک گفت و خاطرنشان کرد که روابط بین روسیه و ایران دوستانه و بر پایه حسن همجواری است. در این پیام آمده است: طرفین تلاش‌ها در خصوص موضوعات مهم را هماهنگ می‌کنند. پیش از این سران کشور‌های آذربایجان، عراق و سوریه انتخاب پزشکیان را تبریک گفته...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه انتخاب مسعود پزشکیان به عنوان نهمین رئیس‌جمهور ایران را تبریک گفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه انتخاب مسعود پزشکیان به عنوان نهمین رئیس‌جمهور ایران را تبریک گفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه انتخاب مسعود پزشکیان به عنوان نهمین رئیس‌جمهور ایران را تبریک گفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌در پایان مناظره بایدن و ترامپ جهان خود را مواجه با واقعیتی دشوار و شاید پرهزینه دید. ترامپ به گونه ای به نظر می رسید که گویی یک عمل انجام شده برای امریکا و جهان است که اجتناب از او ناممکن است. این موضوع باعث نگرانی دشمنان و متحدان امریکا می شود. ترامپ برخلاف بایدن فرزند نهادها نیست. ترامپ در حال پیش روی است، لطفا کمربند‌های خود را ببندید! فرارو - غسان شربل، مدیر مسئول روزنامه الشرق...

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور ترکیه طی اظهاراتی اعلام کرد که آنکارا و مسکو به تقویت روابط اقتصادی خود با هدف افزایش گردش مالی سالانه به 100 میلیارد دلار ادامه خواهند داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهوری ترکیه اعلام کرد که به همراه ولادیمیر پوتین، دعوتی رسمی از بشار اسد انجام می‌دهند.