جمعه 4 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

وب‌گاه عصر ایران

اوشاکوف دستیار ولادیمیر پوتین: رئیس جمهور روسیه روز پنجشنبه (4 ژوئیه / 14 تیر) در پایتخت قزاقستان با سرپرست ریاست جمهوری ایران دیدار و گفت وگو خواهد کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اوربان اظهار داشت: از رئیس‌جمهور [اوکراین] خواستم تا به این موضوع فکر کند که آیا می‌توانیم این دستور کار را تغییر دهیم و با برقراری آتش‌بس در ابتدا، مذاکرات صلح را تسریع کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با آغاز جنگ در اوکراین و اعمال تحریم های غرب بر روسیه، الیگارش های روس در صف مقدم قربانی فشارها قرار داشتند، از همین رو بسیاری تلاش کردند تا یا از کرملین و سیاست هایش فاصله بگیرند یا به جنگ پایان دهند، اما گزاره های متعددی موجب شد که آنها نه تنها ساکت شوند بلکه سیاست های جنگی کرملین را هم تشویق کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آلمان و لهستان امروز (سه‌شنبه) متعهد شدند که همکاری‌های امنیتی و دفاعی خود «برای مقابله با تهدیدات فزاینده روسیه» را افزایش دهند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد گفت که مسکو در حال بررسی لغو تحریم‌های این کشور علیه طالبان است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یورونیوز در گزارشی با اشاره به چالش‌های پیش روی دولت ایران، پیش بینی کرد که مسعود پزشکیان برنده دور دوم انتخابات خواهد بود. یورونیوز در گزارشی با اشاره به چالش‌های پیش روی دولت ایران، پیش بینی کرد که مسعود پزشکیان برنده دور دوم انتخابات خواهد بود. ایران از یک سو برای اولین بار در چندین دهه گذشته وارد یک رویارویی مستقیم نظامی با اسرائیل تحت رهبری نتانیاهو شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نبنزیا هشدار داد: در صورتی که اسرائیل با طرح ادعایی تامین سیستم‌های دفاع هوایی ساخت آمریکا به کی‌یف پیش رود، باید آماده رویارویی با عواقب خاصی باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده روسیه در سازمان ملل در پاسخ به ادعای رئیس جمهور پیشین آمریکا مبنی بر پایان دادن به جنگ اوکراین طی 24 ساعت تاکید کرد: بحران اوکراین یک روزه حل‌وفصل نمی‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کره شمالی بامداد سه‌شنبه اعلام کرد، یک موشک بالستیک تاکتیکی جدید را با موفقیت آزمایش کرده است که قابلیت حمل کلاهک جنگی 4.5 تُنی دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کره شمالی بامداد سه‌شنبه اعلام کرد: یک موشک بالستیک تاکتیکی جدید به نام «هواسونگفو -11 دا -4.5» آزمایش کرد که قابلیت حمل یک کلاهک جنگی بسیار سنگین دارد. هدف از این آزمایش بررسی ثبات پرواز و دقت این موشک بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی کاخ کرملین اعلام کرد که روسیه برای هرگونه مذاکره جهت حل مساله اوکراین آماده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی کاخ کرملین اعلام کرد که روسیه برای هرگونه مذاکره جهت حل مساله اوکراین آماده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پسکوف وی در پاسخ به سوالی در مورد تماس های احتمالی پوتین و لوکاشنکو رؤسای جمهوری روسیه و بلاروس در این زمینه خاطرنشان کرد: رهبران کشورها اگر لازم بدانند می توانند این کار را انجام دهند.

خبرگزاری مهر

هیلاری کلینتون مجموعه مقالاتی درباره زندگی شخصی و عمومی خود را به زودی منتشر می‌کند و همسرش بیل کلینتون هم با خاطراتی درباره دوران پس از ریاست جمهوری بازمی‌گردد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین که مذاکره با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه را ممنوع کرده است، در تازه‌ترین اظهار نظر، گفت که کی‌یف تنها از طریق میانجی قادر است با مسکو وارد مذاکره شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: الکساندر ووچیچ رئیس جمهور صربستان در اظهاراتی با بیان این ادعا که وقوع جنگ میان حزب الله و رژیم صهیونیستی تقریباً حتمی است، تاکید کرد: این جنگ که اجتناب از آن تقریباً غیرممکن است، غرب و شرق را به طور کامل درگیر خواهد کرد.