پنج‌شنبه 3 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهوری ترکیه از دعوت بشار اسد برای سفر به این کشور خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دنیای‌اقتصاد: بیست‌وچهارمین نشست سران کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای، صبح روز چهارشنبه با حضور محمد مخبر سرپرست ریاست‌جمهوری و سران کشورهای عضو این سازمان در آستانه پایتخت قزاقستان برگزار شد. مخبر روز چهارشنبه برای شرکت و سخنرانی در اجلاس سران سازمان همکاری شانگهای در صدر هیات عالی‌رتبه سیاسی و اقتصادی به قزاقستان سفر کرد و علاوه بر سخنرانی در این اجلاس، دیدارهای دوجانبه‌ای با برخی...

وب‌گاه الف

«ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه در کنفرانس خبری مشترک با «ویکتور اوربان» نخست‌وزیر مجارستان گفت مسکو به دنبال آتش‌بس موقت با اوکراین نبوده و خواستار پایان کامل این درگیری است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزارت دفاع روسیه روز جمعه با انتشار ویدئویی، از رزمایش جدید این کشور با پرتاب‌کننده‌های متحرک موشک هسته‌ای خبر داد. وزارت دفاع روسیه روز جمعه با انتشار ویدئویی، از رزمایش جدید این کشور با پرتاب‌کننده‌های متحرک موشک هسته‌ای خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین، کمتر از یک ماه پس از برگزاری رزمایش تاکتیکی استقرار تسلیحات هسته‌ای در بلاروس، وزارت دفاع روسیه امروز (جمعه) اعلام کرد که در حال برگزاری...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور ترکیه از احتمال دعوت مشترک او و پوتین از رئیس‌جمهور سوریه برای سفر به ترکیه خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور ترکیه از احتمال دعوت مشترک او و پوتین از رئیس‌جمهور سوریه برای سفر به ترکیه خبر داد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور روسیه در نشست سران سازمان همکاری شانگهای در آستانه، پایتخت قزاقستان، تأکید کرد که اعضای این سازمان سرعت دلارزدایی را افزایش داده‌اند چرا که از ارزهای ملی در تسویه حساب‌های بین‌المللی استفاده می‌کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پیغام رهبر انقلاب به پوتین: روابط عمیق ایران و روسیه با تغییر دولتها تغییر نخواهند کرد محمد مخبر سرپرست ریاست‌جمهوری در دیدار با پوتین: رهبر ایران گفتند به شما بگویم که مسائل بین ایران و روسیه بسیار عمیق هستند که با تغییر دولت‌ها تغییر نخواهند کرد

وب‌گاه گسترش

آنطور که مشخص شد، پاکستان قرار است به واردات نفت از روسیه ادامه دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اولگ استپانوف سفیر روسیه در کانادا با اشاره به شکست تلاش‌های غرب برای منزوی کردن روسیه، تاکید کرد: غرب با اعمال تحریم‌ها علیه مسکو به خودش ضربه زده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

سرپرست ریاست جمهوری و شی جین پینگ رئیس جمهور چین با یکدیگر در قزاقستان دیدار و گفت‌وگو کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: رئیس‌جمهور روسیه امروز پنج‌شنبه با بیان اینکه رهبری اوکراین به طور غیرقانونی در قدرت است، تاکید کرد که پایان دادن به درگیری اوکراین از طریق میانجی‌ها غیرممکن است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور روسیه امروز پنج‌شنبه با بیان اینکه رهبری اوکراین به طور غیرقانونی در قدرت است، تاکید کرد که پایان دادن به درگیری اوکراین از طریق میانجی‌ها غیرممکن است.

وب‌گاه الف

محمد مخبر با تجلیل از تلاش‌های شهید آیت الله رئیسی در زمینه استحکام‌بخشی به روابط با کشورهای همسو و همسایه تصریح کرد: ایشان با رویکرد تحولی در سیاست خارجی ایران و اولویت‌دهی به توسعه روابط با همسایگان، فصل جدیدی در روابط تهران و مسکو گشود که نه تنها دو کشور بلکه منطقه و جهان از آن نفع خواهند برد.