پنج‌شنبه 3 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی کرملین گفت: با دقت، بیانیه‌ها و تصمیم‌های نشست سران ناتو در واشنگتن را تا حد امکان از نزدیک زیر نظر خواهیم داشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

انتشار تصاویری از آجیل خوردن ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه دست‌مایه طنز کاربران شبکه‌های اجتماعی شد. پوتین که روز پنجشنبه 14 تیرماه برای شرکت در اجلاس شانگهای به آستانه، پایتخت قزاقستان سفر کرده بود، در حاشیه جلسه مشغول خوردن آجیل شد که همین موضوع باعث شد تا بسیاری از کاربران با این موضوع شوخی کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌رئیس‌جمهور منتخب در گفتگو با پوتین بر اهتمام دولت جدید نسبت به پیگیری و اجرای توافقات صورت‌گرفته در دولت شهید رئیسی تأکید کرد. رئیس‌جمهور منتخب در گفتگو با پوتین بر اهتمام دولت جدید نسبت به پیگیری و اجرای توافقات صورت‌گرفته در دولت شهید رئیسی تأکید کرد. ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه در تماس تلفنی با مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور منتخب مردم ایران، انتخاب وی را تبریک گفت.

وب‌گاه عصر ایران

ولادیمیر پوتین همچنین با اشاره به همکاری‌های رو به گسترش ایران و روسیه به‌ویژه در بخش انرژی و حمل‌ونقل، ضمن دعوت از دکتر پزشکیان برای شرکت در اجلاس آتی بریکس در کازان، بر آمادگی روسیه برای امضای توافقنامه جامع همکاری دو کشور در حاشیه این اجلاس تأکید کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس‌جمهور منتخب در گفتگو با پوتین بر اهتمام دولت جدید نسبت به پیگیری و اجرای توافقات صورت‌گرفته در دولت شهید رئیسی تأکید کرد.

وب‌گاه عصر ایران

رسانه‌های روسیه گزارش دادند «نارندرا مودی» نخست وزیر هند برای یک سفر دو روزه وارد شهر مسکو شده و با «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه در اقامتگاه ریاست جمهوری «نُوو - اوگاریُوو» دیدار کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جنگ غزه و اوکراین یکی از محورهای اصلی مناظره نخست نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا بود. در باب گزاره دوم گروهی از تحلیلگران بر این باورند که ترامپ در صورتی که بار دوم به قدرت برسد، نمی تواند ناتو را مهار کند، هرچند که اختلاف میان اعضای ناتو در دوران ریاست او در باب بودجه هزینه شده، عریان خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رهبران روسیه و هند در مسکو دیدار کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخست وزیر هند با رئیس جمهوری روسیه دیدار کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کاخ سفید به نگرانی از سوی متحدان آمریکا در مورد توانایی‌های بایدن پاسخ داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کاخ سفید هرگونه نگرانی درباره توانایی‌های رئیس‌جمهوری این کشور برای رهبری در عرصه جهانی را رد کرد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شب گذشته سید محمد خاتمی رئیس دولت اصلاحات به دیدار مسعود پزشکیان منتخب ملت ایران رفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در تماس تلفنی با مسعود پزشکیان انتخاب وی به عنوان رئیس جمهور منتخب ملت ایران را تبریک گفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ولادمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در تماس تلفنی با مسعود پزشکیان انتخاب وی به عنوان رئیس جمهور منتخب ملت ایران را تبریک گفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان