پنج‌شنبه 3 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

خبرگزاری مهر

سرپرست ریاست جمهوری و رئیس جمهور روسیه ظهر امروز پنجشنبه در حاشیه اجلاس کشورهای سازمان همکاری شانگهای در قزاقستان ضمن دیدار و گفت‌وگو، تجارت آزاد ایران و اوراسیا را مهم دانستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور روسیه ولادیمیر پوتین امروز پنجشنبه در جریان دیدار با سرپرست ریاست‌جمهوری ایران محمد مخبر در حاشیه اجلاس شانگهای در آستانه، گفت که طرف روس از درخواست ایران برای به دست آوردن وضعیت ناظر در اتحادیه اقتصادی اوراسیا حمایت می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور روسیه ولادیمیر پوتین امروز پنجشنبه در جریان دیدار با سرپرست ریاست‌جمهوری ایران محمد مخبر در حاشیه اجلاس شانگهای در آستانه، گفت که طرف روس از درخواست ایران برای به دست آوردن وضعیت ناظر در اتحادیه اقتصادی اوراسیا حمایت می‌کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری که برای شرکت در اجلاس سران کشور‌های عضو شانگ‌های به قزاقستان سفر کرده، با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه دیدار کرد. مخبر در این دیدار گفت: من صمیمانه از پیام تسلیت شما تشکر میکنم. راهبرد بسیار عمیق بین ایران و روسیه راهبردی است که توسط مقام معظم رهبری تنظیم شده و مستمرا پیگیری و نظارت می‌شود. وی افزود: رهبر ایران...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرپرست ریاست جمهوری ایران و رئیس‌جمهور روسیه در حاشیه اجلاس شانگهای دیدار و گفت‌وگو کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرپرست ریاست جمهوری در دیدار با پوتین گفت: روابط راهبردی ایران و روسیه، نظم ناعادلانه مبتنی بر یکجانبه‌گرایی را به چالش کشیده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرپرست ریاست جمهوری ایران و رئیس‌جمهور روسیه در حاشیه اجلاس شانگهای دیدار و گفت‌وگو کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در نشست سران سازمان همکاری شانگهای با حضور آنتونیو گوترش دبیر کل سازمان ملل، اعلام کرد که کشورهای عضو این سازمان به ایجاد یک نظم جهانی عادلانه با محوریت سازمان ملل متعهد هستند.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور صربستان با بیان اینکه سرسختی بروکسل در مقابل روسیه، در نهایت مسکو را مجبور می‌کند که تا آخر به جنگ ادامه دهد، خاطرنشان کرد: هیچ فلسفه بزرگی در این میان وجود ندارد و همه چیز روشن و بدون ابهام است؛ وقتی شما با رویکرد و سیاست‌های خود این پیام را به روس‌ها می‌دهید که «ما می‌خواهیم شما ناپدید شوید!»، از آنها چه انتظاری دارید؟

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهوری روسیه تاکید کرد که با دخالت خارجی در امور داخلی پکن مخالف است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهوری روسیه در دیدار با همتای چینی خود تاکید کرد که روسیه از چین در حفاظت منافع و دفاع از حقوق خود حمایت می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دبیر کل ناتو در تلاش برای متقاعد کردن کشورهای عضو این ائتلاف نظامی به تعهدات چند ساله برای کمک نظامی به اوکراین شکست خورده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیر کل ناتو در تلاش برای متقاعد کردن کشورهای عضو این ائتلاف نظامی به تعهدات چند ساله برای کمک نظامی به اوکراین شکست خورده است.