جمعه 4 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: احزاب ملی‌گرا خواهان بازسازی اتحادیه اروپا بوده و انتظار عملکرد مثبتی در انتخابات این هفته اتحادیه را دارند؛ اما اختلافات بر سر اوکراین، مهاجرت و تاریخ می‌تواند تاثیر موفقیت آن‌ها را کمرنگ سازد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

احزاب ملی‌گرا خواهان بازسازی اتحادیه اروپا بوده و انتظار عملکرد مثبتی در انتخابات این هفته اتحادیه را دارند؛ اما اختلافات بر سر اوکراین، مهاجرت و تاریخ می‌تواند تاثیر موفقیت آن‌ها را کمرنگ سازد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا روز پنجشنبه گفت که آمریکا از حمایت اوکراین که بیش از دو سال است با روسیه می‌جنگد، «دست نخواهد کشید.» به گزارش عرشه آنلاین؛ جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در مراسم بزرگداشت هشتادمین سالگرد روز پیروزی در نرماندی افزود: «ما از حمایت های خود دست نخواهیم کشید. اگر این کار را انجام دهیم، اوکراین استقلال خود را از دست خواهد داد و به همین جا ختم نمی‌شود. همسایگان اوکراین...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به دنبال سخنان پوتین و تهدیدش به ارسال سلاح برای مخالفین آمریکا و تنها چند روز پس از آنکه دولت آمریکا مجوز استفاده اوکراین از تسلیحات غربی علیه خاک روسیه را داد، بایدن گفت که واشنگتن اجازه استفاده از تسلیحات آمریکایی علیه مسکو یا کرملین را نداد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا، ایالات متحده را «جمهوری موز» نامید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «پیتر سیجارتو» وزیر امور خارجه مجارستان امروز (پنجشنبه) با تاکید بر اینکه اگر درگیری در اوکراین ادامه یابد، با تشدید تنش‌ها همراه می‌شود، گفت که مذاکرات صلح در مورد اوکراین باید از هم اکنون آغاز شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور روسیه ولادیمیر پوتین روز چهارشنبه گفت که ایران به طور کامل به تعهدات خود در قبال آژانس بین‌المللی انرژی اتمی عمل می‌کند و آن‌ها را نقض نکرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تعداد زیادی از توطئه‌های روسیه را در خاک خود کشف کرده است. کشتی‌های روسی مظنون به هدف قرار دادن کابل‌های ارتباطی و مزارع بادی در دریای شمال هستند.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس‌جمهور روسیه در حاشیه نشست سن پترزبورگ با اشاره به توسعه روبه رشد همکاری میان مسکو و تهران در واکنش به اقدامات خصمانه غرب ضد برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای از پایبندی ایران به تعهدات آژانس دفاع کرد. رئیس‌جمهور روسیه در حاشیه نشست سن پترزبورگ با اشاره به توسعه روبه رشد همکاری میان مسکو و تهران در واکنش به اقدامات خصمانه غرب ضد برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای از پایبندی ایران به تعهدات آژانس دفاع...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور روسیه گفت جنگ اوکراین در عرض سه ماه تمام خواهد شد البته اگر آمریکا ارسال تسلیحات به کی‌یف را متوقف کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در دیدار با مدیران خبرگزاری‌های بزرگ بین‌المللی در پترزبورگ در حاشیه مجمع بین‌المللی اقتصاد در ارتباط با موضوع فلسطین، سیاست‌های آمریکا را دلیل اصلی شرایط کنونی غزه عنوان کرد. او گفت: «ما معتقدیم این نتیجه سیاست آمریکاست که حل و فصل موضوع فلسطین را به انحصار خود در آورده و تمامی سازوکار‌های دسته‌جمعی پیشین که...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در پی چراغ سبز کشور‌های غربی به اوکراین برای استفاده از سلاح‌های ارسالی جهت حمله به خاک روسیه، نمایندگی این کشور در سازمان ملل از تشکیل جلسه شورای امنیت برای بررسی این موضوع در تاریخ 14 ژوئن (25 خرداد) خبر داد. در این خصوص ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه شامگاه سه شنبه در مصاحبه‌ای گفت: «کشور‌های ناتو متوجه باشند که با چه چیزی بازی می‌کنند». در...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده روسیه در سازمان ملل از درخواست این کشور برای تشکیل جلسه شورای امنیت در تاریخ 14 ژوئن در ارتباط با جنگ اوکراین خبر داد.

وب‌گاه الف

ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهوری روسیه در پاسخ به علی نادری مدیرعامل ایرنا در جریان گفت و شنود با مدیران برخی رسانه‌های جهان در سن پترزبورگ گفت: شهید رئیسی نقش مهمی در گسترش روابط تهران - مسکو داشت و دستاوردهایی که در زمان ریاست‌جمهوری وی به دست آمده است، همچنان حفظ و دنبال خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور روسیه با هشدار به مواضع دوگانه غرب در قبال برنامه هسته‌ای ایران گفت: غرب اگر به این روند ادامه دهد شاید ایران نیز دیگر به تعهدات خود عمل نکند.