جمعه 4 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه در پاسخ به پرسشی درباره احتمال حملات اتمی گفت: من تصور می‌کنم که جهان هرگز به این نقطه نخواهد رسید؛ از این رو، می‌خواهم که سخن گفتن بیهوده درباره احتمال چنین حملاتی پایان یابد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کاظم جلالی، سفیر فوق‌العاده و تام‌الاختیار جمهوری اسلامی ایران در روسیه در روز سوم حضور خود در همایش بین‌المللی اقتصادی سنت‌پترزبورگ، در تاریخ 18 خرداد در جلسه عمومی مجمع بین‌المللی اقتصادی سنت پترزبورگ شرکت کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، امروز جمعه گفت که روسیه تاکنون سلاح‌های دوربرد را به کشورهایی که تحت فشار هستند عرضه نکرده است، اما این حق را برای خود محفوظ می‌داند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه خبری اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در اظهاراتی در نشست عمومی کنفرانس بین المللی اقتصاد در سن پترزبورگ گفت که رقابت واقعی بین کشور‌های جهان برای تقویت تمامیت آن‌ها دنبال می‌شود و دولت‌هایی هستند که تلاش زیادی برای حفظ قیمومیت خود بر جهان دارند. وی ادامه داد که دنیا شاهد پیشرفت گسترده تکنولوژی بوده که تمامی عرصه‌های...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه امروز جمعه گفت که کشورهای عضو بریکس در حال توسعه زیرساخت‌های پرداخت مختص به خود، مستقل از زیرساخت‌های غربی هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از رسانه کنگره آمریکا (هیل)، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا هم اکنون با ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین در نرماندی واقع در فرانسه دیدار و رایزنی کرد. بر اساس اعلام این رسانه، رئیس جمهور آمریکا در این دیدار با اعلام پوزش خود از تأخیر در خصوص ارسال کمک های واشنگتن برای کی یف گفت که امروز یک بسته کمکی جدید برای اوکراین به ارزش 225 میلیون دلار...

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری «نووستی»، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، شب گذشته در جریان دیدار با امرسون منانگاگوا، رئیس جمهور زیمبابوه، روابط با قاره آفریقا را یکی از حوزه‌های دارای اولویت برای این کشور خواند. او گفت: «بسیار خوشحالم که فرصت دیدار مجدد با شما را در حاشیه مجمع بین المللی اقتصادی سن پترزبورگ دارم. من اطمینان دارم که حضور شما نماد علاقه...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

واشنگتن شاید یک بسته کمکی نظامی دیگر به ارزش 225 میلیون دلار به کی‌یف بدهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: واشنگتن شاید یک بسته کمکی نظامی دیگر به ارزش 225 میلیون دلار به کی‌یف بدهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی کرملین تاکید کرد: بدیهی است غرب می‌خواهد پس از مدتی ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین را از پست ریاست جمهوری این کشور برکنار کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی کرملین با بیان اینکه در حال حاضر زلنسکی موضوعاتی را در دستور کار خود قرار داده است که به پست ریاست جمهوری اوکراین مرتبط نیست، اظهار کرد: این رویکرد رئیس جمهور اوکراین نشانه‌ای از این است که غرب قصد دارد وی را از پست ریاست جمهوری این کشور برکنار کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور فرانسه در اظهاراتی تاکید کرد: ما جنگنده‌های میراژ خود را در اختیار اوکراین قرار می‌دهیم تا آنها بتوانند از خود در برابر تجاوز روسیه دفاع کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور فرانسه پس از پیوستن ولودیمیر زلنسکی رئیس‌جمهور اوکراین به رهبران جهان در فرانسه برای مراسم بزرگداشت هشتادمین سالگرد نبرد نرماندی (D-Day)، در مصاحبه‌ای تلویزیونی، گفت: روز جمعه خبر فروش جنگنده‌های میراژ 2005 فرانسوی را به اوکراین اعلام خواهد کرد.

وب‌گاه الف

جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا روز پنجشنبه گفت که آمریکا از حمایت اوکراین که بیش از دو سال است با روسیه می‌جنگد، «دست نخواهد کشید.»