جمعه 4 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور اوکراین اظهار داشت که پیش‌بینی می‌کند روسیه حملاتش علیه شمال شرق اوکراین را تشدید کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهوری روسیه گمانه‌زنی‌ها در مورد تصرف خارکیف، دومین شهر بزرگ اوکراین را تکذیب کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس جمهوری روسیه تاکید کرد: در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای تصرف شهر خارکیف نداریم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس‌جمهوری اوکراین گفت: در حال حاضر تعداد زیادی از تیپ‌های ارتش اوکراین با کمبود نیرو مواجه هستند

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهوری اوکراین اعلام کرد که در حال حاضر تعداد زیادی از تیپ‌های ارتش اوکراین با کمبود نیرو مواجه هستند و تنها راه پیوستن نیروهای تازه‌نفس است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نیویورک‌تایمز در گزارشی با پرداختن به رویکرد غیرمتعارف مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای حضور در میدان نبرد می‌نویسد: در شرایطی که ترس از لحظه دل‌خراش اتمی بر جهان سایه انداخته، رافائل گروسی به میانجی‌گری غرب با ایران و روسیه متمایل شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون وزیر امور خارجه روسیه گفت: «آمریکا مدتی طولانی است که وارد وضعیت جنگ غیرمستقیم با فدراسیون روسیه شده است. ما به آنها هشدار می‌دهیم که دارند با آتش بازی می‌کنند.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون وزیر خارجه روسیه گفت: «آمریکا مدتی طولانی است که وارد وضعیت جنگ غیرمستقیم با فدراسیون روسیه شده است. ما به آنها هشدار می‌دهیم که دارند با آتش بازی می‌کنند.»

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور روسیه در سخنانی در چین گفت که ارتش این کشور برنامه‌ای برای تصرف خارکیف ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در سخنانی در چین گفت که ارتش این کشور برنامه‌ای برای تصرف خارکیف ندارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور روسیه با بیان اینکه پکن و مسکو برای تشکیل جهان چند قطبی مصمم هستند، گفت بهتر است سلطه‌گران جهان به صورت مسالمت‌آمیز به این تغییر تن دهند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه اعلام کرد: روسیه در حال حاضر طرحی برای سیطره بر خارکف ندارد. خبرنگاران هنگامی که درباره برنامه‌های روسیه برای خارکف سوال کردند؛ رئیس جمهور روسیه پاسخ داد: در مورد خارکف، امروز چنین طرحی وجود ندارد. رئیس جمهور روسیه مسئولیت آنچه را در محور خارکف اتفاق می‌افتد را بر عهده نیرو‌های مسلح اوکراین...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون سیاسی وزیر امورخارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: رسالت چندجانبه‌گرایی، ایجاد عدالت در مناسبات بین‌المللی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور روسیه در بحبوحه نگرانی فزاینده مقامات اوکراینی در مورد تشدید اقدامات در این منطقه گفت که روسیه در حال حاضر برنامه‌ای برای تصرف خارکف ندارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دستیار رئیس جمهوری روسیه اعلام کرد، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه و شی جین‌پینگ، رئیس‌جمهور چین در جریان گفت‌وگوهای رو در رو، موضوع اوکراین را با جزئیات بسیار مورد بحث قرار دادند.