جمعه 4 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی کاخ سفید با اعلام حمایت واشنگتن از اسرائیل مدعی شد: عملیات نظامی بزرگی از سوی اسرائیل در رفح ندیده ایم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در نامه‌ای به همتای اسلواک خود سوءقصد به جان نخست‌وزیر اسلواکی را محکوم کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور روسیه در نامه‌ای به همتای اسلواک خود سوءقصد به جان نخست‌وزیر اسلواکی را محکوم کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس‌جمهور روسیه در نامه‌ای به همتای اسلواک خود سوءقصد به جان نخست‌وزیر اسلواکی را محکوم کرد. رئیس‌جمهور روسیه در نامه‌ای به همتای اسلواک خود سوءقصد به جان نخست‌وزیر اسلواکی را محکوم کرد. به گزارش عرشه آنلاین، «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه در نامه‌ای به رئیس‌جمهور اسلواکی سوءقصد به جان «رابرت فیتسو» نخست‌وزیر این کشور را را توجیه‌ناپذیر دانست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا، گفت که واشنگتن همچنان «متعهد» به کمک به اوکراین برای پیروزی در جنگ علیه روسیه است، اما حملات به خاک روسیه را تشویق نمی کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری «تاس»، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در مصاحبه کتبی با خبرگزاری چینی "شینهوا" که متن آن صبح امروز، چهارشنبه، در سایت کرملین منتشر شده، تاکید کرد که هدف روسیه تبدیل شدن به یکی از چهار اقتصاد بزرگ جهان است. او گفت: «در حال حاضر روسیه یکی از پنج کشور بزرگ جهان از لحاظ برابری قدرت خرید است. اکنون هدف ما تبدیل شدن به یکی از چهار...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری «تاس»، یوری اوشاکوف، مشاور رئیس جمهور روسیه در امور سیاسی جزئیات سفر آتی ولادیمیر پوتین، رهبر روسیه به چین که در روز‌های 16 تا 17 ماه مه (28-27 اردیبهشت) انجام خواهد شد، را اعلام کرد. او در یک نشست مطبوعاتی یادآور شد که این نخستین سفر پوتین به خارج از کشور پس از انتخاب مجدد و روی کار آمدن دولت جدید خواهد بود. به گفته اوشاکوف،...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شبکه خبری «راشا تودی» پس از موافقت مجلس دومای روسیه اعلام کرد که «آندری بلوسوف» رسما وزیر دفاع روسیه شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور روسیه با بیان اینکه از طرح چین برای حل و فصل مسالمت‌آمیز بحران اوکراین حمایت می‌کند، تاکید کرد که پکن درک کاملی از آنچه در پس بحران نهفته است، دارد. به گفته او، روسیه همچنان برای گفت‌وگو و مذاکره برای حل این مناقشه با گذشت بیش از دو سال آماده است.

خبرگزاری دانشجو

ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه پیش از عزیمت به چین، در گفتگو با خبرگزاری شینهوا، گفت که روسیه و شرکایش وضعیت جهان و رفتار غرب را که تنوع تمدنی و فرهنگی را رد می‌کند، نمی‌پذیرند. او گفت: «زمین مهد بشریت، وطن مشترک ما است و همه ما ساکنان برابر آن هستیم و من مطمئن هستم که این دیدگاه مورد نظر اکثریت مردم این کره خاکی است [اما] به نظر نمی‌رسد کشور‌هایی که خود را "یک میلیارد طلایی" می‌دانند،...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نامزد مدیریت سرویس امنیت فدرال روسیه گفت که مرزبانان روس در مرز ارمنستان با ایران و ترکیه باقی می‌مانند و به وظایف خود عمل می‌کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه نیکولای پاتروشف، دبیر سابق شورای امنیت ملی این کشور را به عنوان معاون خود منصوب کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور روسیه دبیر سابق شورای امنیت ملی این کشور را به عنوان معاون خود منصوب کرد.

وب‌گاه عصر ایران

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه نیکولای پاتروشف، دبیر سابق شورای امنیت ملی این کشور را به عنوان معاون خود منصوب کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر خارجه لهستان می‌گوید که جنگ بین روسیه و اوکراین ممکن است 10 سال طول بکشد!