جمعه 4 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت خارجه روسیه وابسته نظامی انگلیس را به تلافی تصمیم چند روز پیش لندن در اخراج همتای روس وی اخراج کرد.

وب‌گاه عصر ایران

پوتین در اولین سفر خارجی خود بعد از آغاز دور پنجم ریاست جمهوری خود به چین رفته است. ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه ساعاتی پیش وارد پکن شد و در تالار بزرگ خلق مورد استقبال همتای چینی قرار گرفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از المیادین، روسیه و چین در پی دیدار «ولادیمیر پوتین» و «شی جین پینگ» رؤسای جمهور دو کشور بیانیه مشترکی را صادر کردند. بر این اساس روسیه و چین اعلام کردند: پکن از تلاش‌های روسیه برای تضمین حاکمیت خود و سلامت اراضی منطقه حمایت می‌کند و با مداخله خارجی در امور داخلی روسیه ابراز مخالفت می‌کند. ما بر ضرورت توقف اقداماتی که به طولانی‌شدن زمان...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، شی جین پینگ، رئیس‌جمهور چین و ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در جریان دیدار امروزشان در پکن روابط دوجانبه‌شان را به عنوان نیرویی ثبات‌زا در دنیای پر هرج و مرج توصیف کردند. این نخستین سفر خارجی پوتین بعد از انتخاب مجدد او به سمت ریاست‌جمهوری روسیه در ماه مارس و دومین سفر او به پکن طی 6 ماه گذشته است. این سفر در بحبوحه قوت گرفتن نشانه‌ها از...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روسیه و چین در پی دیدار «ولادیمیر پوتین» و «شی جین پینگ» رؤسای جمهور دو کشور بیانیه مشترکی را صادر کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه با اشاره به طرح صلح مدنظر چین برای جنگ اوکراین گفت: در این مورد، ابتکار چین عملی‌ترین و واقع‌بینانه‌ترین طرح است، زیرا بر لزوم مقابله با علل ریشه‌ای و از بین بردن علل ریشه‌ای تاکید می‌کند. هر چیز دیگری، حدس و گمان است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه نیوزیلند از افزوده شدن 28 شخص حقیقی و 14 شخص حقوقی به فهرست تحریم‌های ضد روسیه خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شی جین پینگ، رئیس‌جمهور چین و ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در جریان دیدار امروزشان در پکن روابط دوجانبه‌شان را به عنوان نیرویی ثبات‌زا در دنیای پر هرج و مرج توصیف کردند.

خبرگزاری دانشجو

ادعای آمریکا درباره عدم تشویق اوکراین برای حمله به خاک روسیه، تلاش کی‌یف برای دستیابی به سامانه‌های دفاع هوایی بیشتر و مخالفت انگلیس با اعزام نیروی نظامی به اوکراین، از جمله مهمترین رویداد‌ها درباره جنگ هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری «نووستی»، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه سوء قصد به جان روبرت فیکو، نخست وزیر اسلواکی را جنایتی وحشتناک خواند که هیچ توجیهی ندارد. پوتین، در تلگرامی برای زوزانه چاپوتووا، رئیس جمهور اسلواکی در این باره نوشت: «من با ناراحتی و خشم از خبر سوء قصد به جان نخست وزیر جمهوری اسلواکی، روبرت فیکو مطلع شدم. این اقدام یک جنایت وحشتناک...

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رؤسای جمهور روسیه و چین در پکن ضمن دیدار و رایزنی با یکدیگر روابط دوسویه را مورد بحث و گفت‌وگو قرار دادند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری «تاس»، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در نشستی درباره توسعه مجتمع صنایع نظامی این کشور اعلام کرد که در اقتصاد روسیه، لازم است از تغییر تاکید به سمت عرصه دفاعی جلوگیری شود. وی گفت: «من می‌خواهم یک نکته بسیار مهم را یادآور شوم: همه ما باید دستیابی به اهداف توسعه ملی را با رعایت بی قید و شرط اصول اقتصاد سالم و رعایت اصول اقتصاد...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در اولین سفر رسمی خود پس از انتخابات ریاست جمهوری این کشور ساعتی پیش با هواپیمای اختصاصی خود وارد پکن شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در اولین سفر رسمی خود پس از انتخابات ریاست جمهوری این کشور ساعتی پیش با هواپیمای اختصاصی خود وارد پکن شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پی حملات روسیه به زیرساخت‌های تولید انرژی برق در این کشور مجبور شده است خاموشی‌های موقتی را در سراسر اوکراین اجرا کند.