جمعه 4 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کرملین اعلام کرد: ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه از 16 تا 17 مه (27 و 28 اردیبهشت) به دعوت شی جین‌پینگ، رئیس‌جمهور چین به عنوان اولین سفر خارجی خود در دوره جدید تصدی پست ریاست جمهوری، به این کشور سفر می‌کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، ینس استولتنبرگ، دبیرکل ائتلاف آتلانتیک شمالی روز دوشنبه اعلام کرد که اگر غرب در درگیری با روسیه شکست بخورد، بازسازی اوکراین دیگر فایده‌ای نخواهد داشت. او روز دوشنبه در جریان سخنرانی در اجلاس جوانان ناتو، بدون اشاره به جان میلیون‌ها اوکراینی، گفت:«در مورد بازسازی اوکراین پس از پایان جنگ، ابتدا باید از پیروز شدن در مقابل روسیه اطمینان حاصل کنیم....

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخست‌وزیر دانمارک در اظهاراتی با تاکید بر لزوم حمایت از اوکراین در جنگ با روسیه گفت: اولین جنگنده اف -16 تا ماه آینده تحویل اوکراین خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نخست‌وزیر دانمارک در اظهاراتی با تاکید بر لزوم حمایت از اوکراین در جنگ با روسیه، تاکید کرد: اولین جنگنده اف -16 تا ماه آینده تحویل اوکراین خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور روسیه، شویگو (وزیر دفاع نمادین خود) را چند روز پس از تحلیف وی برکنار کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پوتین، شویگو (وزیر دفاع نمادین خود) را چند روز پس از تحلیف وی برکنار کرد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری «تاس»، شورای فدراسیون (سنای) روسیه از امروز، دوشنبه، رایزنی‌ها در مورد نامزد‌های معرفی شده توسط رئیس جمهور ولادیمیر پوتین برای سمت‌های روسای وزارت دفاع، وزارت امور داخلی، وزارت حوادث غیرمترقبه، وزارت دادگستری و وزارت امور خارجه را آغاز می‌کند. روز گذشته رئیس جمهور آندری بلوسوف که قبلاً معاون اول نخست وزیر دولت روسیه بود را...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی کرملین با اشاره به تغییر وزیر دفاع روسیه گفت «آندری بلوسوف» بهترین شخصی است که می‌تواند با مسائل امروزه ارتش روسیه و نیازهای اقتصادی آنها مقابله کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق آنچه سخنگوی کرملین گفته است، بودجه نظامی روسیه از زمان آغاز جنگ اوکراین از 3 درصد به 6.7 درصد تولید ناخالص داخلی ملی رسیده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت خارجه کره شمالی خواستار توقف فوری «مداخله نظامی» غرب در منطقه آسیاپاسیفیک شد و گفت که اقدامات لازم را برای دفاع از حاکمیت و امنیت خود اتخاذ خواهد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

به گفته وزارت امور اضطراری روسیه شمار قربانیان حمله اوکراین به بلگورود روسیه به 14 نفر رسیده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت امور اضطراری روسیه اعلام کرد که شمار قربانیان حمله موشکی اوکراین در بلگورود به 14 تن افزایش یافته است

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از تاس، این وزارتخانه در بیانیه‌ای گفت: اجساد این افراد توسط امدادگران از زیر آوار بیرون کشیده شده‌است. وزارت دفاع روسیه یکشنبه اعلام کرد کی‌یف با استفاده از موشک‌های بالستیک «توچکا یو» و راکت‌های پرتاب‌شده با سامانه‌های «اولخا» و «ومپایر» اقدام به «حمله تروریستی» فرامرزی به ساختمان‌های مسکونی شهر بلگورود روسیه کرده است. بر اساس بیانیه...

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه عصر ایران

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه طی حکمی، سرگئی شویگو وزیر دفاع این کشور را به عنوان دبیر شورای امنیت ملی روسیه منصوب و نیکلای پاتروشف، دبیر پیشین این شورا را برای انتقال به پستی دیگر از سمت دبیری شورای امنیت ملی فدراسیون روسیه، برکنار کرد.