جمعه 4 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فارن‌افرز تعمیق همکاری چین، روسیه، ایران و کره‌شمالی را تحت عنوان محور غیرلیبرال و ضد نظم موجود بررسی کرده و نوشته: اگر اندازه این گروه افزایش یابد و هماهنگی‌های خود را تشدید کنند، ایالات متحده و متحدانش برای دفاع از نظم شناخته‌شده کار دشوارتری خواهند داشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت: از آنجایی که آموزش سربازان ناتو بخشی از جنگ ترکیبی آن علیه روسیه است، مسکو از نزدیک تمام رزمایش‌های این ائتلاف را زیر نظر دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«آنتونیو تاجانی» وزیر امور خارجه و معاون نخست وزیر ایتالیا امروز (شنبه) دستور احضار «الکسی پارامونوف» سفیر روسیه در ایتالیا را در پی تصمیم برای انتقال شرکت تابعه روسی «آریستون» به «گازپروم» صادر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی کرملین گفت مراحل اولیه امضای توافق میان مسکو و کی‌یف طی شده بود اما لندن مانع آن شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: همکاری نظامی ایران و روسیه بالاخص پس از افزایش تنش‌ها میان تهران و تل آویو و قرارگرفتن خاورمیانه در آستانه جنگ تمام عیار، به نگرانی اصلی مقام های اسرائیلی تبدیل شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شریه آمریکایی از نتیجه‌گیری سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا درباره اینکه ولادیمیر پوتین نقشی در مرگ مخالف سرشناس دولتش در ماه فوریه گذشته نداشته است، خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه و معاون نخست وزیر ایتالیا امروز (شنبه) دستور احضار «الکسی پارامونوف» سفیر روسیه در ایتالیا را در پی تصمیم برای انتقال شرکت تابعه روسی «آریستون» به «گازپروم» صادر کرد.

وب‌گاه عصر ایران

وال استریت ژورنال گزارش داد سازمان های اطلاعاتی آمریکا فاش کردند که احتمالا ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، دستور مرگ الکسی ناوالنی منتقد سرشناس مسکو را در زندانی در نزدیکی قطب شمال صادر نکرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نشریه آلمانی دی ولت شرح مفصلی از پیش‌نویس یک پیمان صلح برای پایان دادن به جنگ بین اوکراین و روسیه بر اساس توافق‌نامه استانبول منتشر کرده که هرگز در بهار 2022 امضا نشد. این نشریه می‌نویسد: حتی با اینکه دو سال گذشته، این معامله همچنان سودآور به نظر می‌رسد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با آغاز جنگ در اوکراین، بسیاری از تحلیلگران با اشاره به همکاری‌های راهبردی تهران - مسکو و پکن از فصل تازه رویارویی‌ها نوشته اند؛ فصلی که در چارچوبش رقبای دیرین واشنگتن با تکیه بر راهکارهای مشترک تلاش دارند تا هژمونی ایالات متحده را به چالش بکشند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت: پلوسی با تلاش برای مقصر دانستن مسکو در موج اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا به مردم کشورش توهین می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه به ادعای رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا درباره پشتیبانی پوتین از تظاهرات حامیان فلسطین در آمریکا واکنش نشان داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه در اظهاراتی با انتقاد شدید از بسته کمک نظامی 60 میلیارد دلاری اخیر آمریکا به اوکراین، گفت: ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین جان شهروندان این کشور را با پول مالیات‌دهندگان کشورهای غربی معامله می‌کند.

وب‌گاه عصر ایران

«ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه امروز پنجشنبه از قصد و نیت خود برای سفر به کشور چین طی ماه می آتی خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهوری روسیه از برنامه سفر خود به چین در ماه آینده میلادی خبر داد.