شنبه 14 مهر 1403

پاسخ منفی نکونام به آجورلو؛ گزینه اصلی آبی‌ها پرید / واکنش باشگاه استقلال: فرآیند انتخاب سرمربی با دقت در جریان است

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
پاسخ منفی نکونام به آجورلو؛ گزینه اصلی آبی‌ها پرید / واکنش باشگاه استقلال: فرآیند انتخاب سرمربی با دقت در جریان است

سرمربی فولاد به باشگاه استقلال برای پذیرش سرمربیگری این تیم پاسخ منفی داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وضعیت سرمربی استقلال برای فصل جدید پیچیده شده و مشخص نیست که در فصل جاری چه کسی روی نیمکت آبی‌ها خواهد نشست.

جواد نکونام گزینه اصلی استقلال برای جانشینی فرهاد مجیدی به شمار می رفت و در حالیکه پیش بینی می شد نکو از این پیشنهاد با آغوش باز استقبال کرده و سرمربی قطعی استقلال در فصل جاری او خواهد بود، اما برخلاف پیش بینی‌ها و گمانه زنی ها نکونام تمایلی برای پذیرش هدایت آبی‌ها در فصل جدید ندارد.

نکونام که پس از پایان لیگ به همراه خانواده برای استراحت به دوبی سفر کرده، طی چند روز اخیر مذاکرات متعددی با نماینده باشگاه استقلال برگزار کرده اما با توجه به جمیع جهات تمایلی برای پذیرش پیشنهاد استقلال ندارد.

نکونام پس از مشورت با نزدیکان خود به این نتیجه رسیده که با توجه به نتیجه فوق العاده‌ای که استقلال با فرهاد مجیدی در فصل جاری کسب کرده، فشار فراوانی به جانشین مجیدی در فصل پیش رو برای تکرار این موفقیت وارد خواهد شد و سرمربی جدید به طور دائم در معرض مقایسه با مجیدی خواهد داشت و این تمرکز و آرامش را از سرمربی تیم سلب خواهد کرد.

از همین رو نکو تصمیم گرفته که از پیشنهاد وسوسه انگیز استقلال عبور کرده و به آجورلو پاسخ منفی بدهد.

مدیران باشگاه استقلال سخت در تلاش بودند تا نکونام را راضی به حضور در این تیم کنند و حتی به وی اعلام کرده بودند حاضرند تا بعد از تعطیلات منتظر وی بمانند تا سرمربی فولاد با تمرکز بیشتر و پس از بازگشت به ایران به این پیشنهاد فکر کند اما نکو با مشورت هایی که از نزدیکان خود گرفته، قید حضور در استقلال را زده است.

جالب اینکه سرمربی فولاد امروز پیگیر نقل و انتقالات تیمش از طریق مدیریت شد و پیگیری کرد که مذاکرات با بازیکنان مدنظر وی به کجا رسیده، آنچه ثابت می‌کند نکو قید حضور در استقلال را زده و برای ماندن در فولاد تصمیم قطعی خود را گرفته.

*واکنش باشگاه استقلال: فرآیند انتخاب سرمربی با دقت در جریان است

پاسخ منفی نکو به استقلال سبب شده تا قاطبه هواداران این تیم با نگرانی منتظر انتخاب سرمربی این تیم باشند و در شبکه‌های اجتماعی به بلاتکلیفی تیم و عدم انتخاب سرمربی این تیم، شدیدا اعتراض کنند.

در همین راستا باشگاه استقلال با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که هواداران این تیم نگران نباشند چرا که پروسه انتخاب سرمربی با وسواس و دقت در حال پیگیری است.

در بیانیه باشگاه استقلال آمده است: باشگاه استقلال فرآیند انتخاب سرمربی جدید را با جدیت و دقت دنبال می‌کند. مذاکره با گزینه‌های مدنظر در حال انجام است و اخبار مربوط بعد از حصول نتیجه در اختیار هواداران عزیز قرار می‌گیرد.

همچنین هواداران عزیز مطمئن باشند فرآیند نقل و انتقالات از جانب باشگاه با تمام توان پیش می‌رود و تیم قهرمان ایران با قدرت در فصل جدید فوتبال حاضر خواهد شد.