سه‌شنبه 3 مهر 1403

پاکستان اقدام اسرائیل در لبنان را محکوم کرد / درخواست از جامعه جهانی

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
پاکستان اقدام اسرائیل در لبنان را محکوم کرد / درخواست از جامعه جهانی

اقتصادنیوز: پاکستان با محکوم کردن تجاوزات رژیم اشغالگر اسرائیل علیه لبنان که به قتل عام صدها غیرنظامی منجر شده است، از جامعه جهانی خواست تا جلوی اقدامات جنایتکارانه و ماجراجویی‌های خطرناک صهیونیست‌ها در لبنان و منطقه را بگیرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، تجاوز نظامی اخیر اسرائیل علیه جمهوری لبنان نقض فاحش منشور سازمان ملل و همه قوانین بین المللی است و باعث تشدید تنش خطرناکی شده که صلح و امنیت را در منطقه از قبل ناآرام به خطر انداخته است.

دولت اسلام‌آباد بار دیگر بر حمایت کامل خود از حاکمیت، تمامیت ارضی و امنیت لبنان اعلام و بر همبستگی با مردم لبنان و حق آنها برای زندگی در صلح و امنیت تاکید می‌کند.

وزارت امور خارجه پاکستان از جامعه بین‌المللی خواست تا گام‌های فوری برای جلوگیری اسرائیل از ماجراجویی نگران‌کننده‌اش در منطقه و اقدامات تجاوزکارانه و نسل‌کشی‌اش برداشته و این رژیم را پاسخگو کند.

خبر مرتبط وزیر جنگ پیشین اسرائیل شمشیر را از رو بست / تهدید لبنان به حمله زمینی

اقتصادنیوز: همزمان با تشدید حملات رژیم صهیونیستی، وزیر جنگ پیشین این رژیم با طرح موضوع تلاش برای بازگرداندن شهرک نشینان فراری از شمال فلسطین اشغالی، لبنان را به حمله زمینی تهدید کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی از دو روز پیش بر شدت تجاوزگری خود به جنوب لبنان افزوده است که تاکنون صدها شهید و مجروح به همراه داشته است.

در پاسخ، مقاومت اسلامی لبنان نیز شهرک ها، شهرها و مواضع و تاسیسات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را با صدها فروند موشک از جمله موشک های دوربرد فادی 1 و 2 هدف قرار داده است.

حزب الله لبنان همچنین اعلام کرده است که به حملات به فلسطین اشغالی برای پشتیبانی از مقاومت فلسطین ادامه خواهد داد.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
پاکستان اقدام اسرائیل در لبنان را محکوم کرد / درخواست از جامعه جهانی 2