شنبه 14 مهر 1403

پرسپولیس به دنبال صدرنشینی / ورزشگاه تختی؛ بازگشت به میزبانی بعد از سال‌ها

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
پرسپولیس به دنبال صدرنشینی / ورزشگاه تختی؛ بازگشت به میزبانی بعد از سال‌ها

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، پرسپولیس - چادرملو اردکان از ساعت 17 امروز در ورزشگاه تختی تهران مقابل هم قرار می‌گیرند. صدرنشینی در دسترس پرسپولیس است. آنها با غلبه بر چادرملو اردکان می‌توانند با یک بازی صدرنشین شوند. قرمزپوشان پایتخت این هفته در شرایطی پای به میدان می‌گذارند که در بازی قبلی خود مقابل پاختاکور ازبکستان به تساوی رسیده‌اند تا خوان گاریدو و شاگردانش همچنان در رقابت‌های...

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، پرسپولیس - چادرملو اردکان از ساعت 17 امروز در ورزشگاه تختی تهران مقابل هم قرار می‌گیرند. صدرنشینی در دسترس پرسپولیس است. آنها با غلبه بر چادرملو اردکان می‌توانند با یک بازی صدرنشین شوند. قرمزپوشان پایتخت این هفته در شرایطی پای به میدان می‌گذارند که در بازی قبلی خود مقابل پاختاکور ازبکستان به تساوی رسیده‌اند تا خوان گاریدو و شاگردانش همچنان در رقابت‌های آسیایی بدون برد باشند.

پرسپولیس؛ شکار صدر با یک پیروزی

سرخ‌ها، اما هفته قبل‌تر داربی پایتخت را با تک گل حسین کنعانی‌زادگان از رقیب همشهری بردند. آنها حالا این شانس را دارند تا در صورت کسب پیروزی برابر چادرملو و توقف احتمالی ملوان و سپاهان، حتی با یک بازی کمتر به صدر تکیه بزنند. در نقطه مقابل چادرملو اردکان در اولین حضورش در لیگ‌برتر عملکرد خوبی داشته است. اردکانی‌ها با کسب هفت امتیاز از سه بازی اخیر خود، هم‌اکنون هشت امتیازی هستند و فقط سه امتیاز با رقیب قدرتمند خود در جدول فاصله دارد. شاگردان سعید اخباری در تلاش خواهند بود با کسب اولین پیروزی تاریخ خارج از خانه لیگ برتری خود به وضعیت خود در بالای جدول سر و سامان ببخشند. این اولین مسابقه تاریخ بین پرسپولیس و چادرملو خواهد بود تا تیم قرمزپوش تهرانی، با یک رقیب جدید در لیگ برتر ملاقات کند.

ورزشگاه تختی؛ بازگشت به میزبانی بعد از سال‌ها

نکته جالب توجه اینکه، ورزشگاه تختی تهران میزبان این بازی خواهد بود تا این ورزشگاه قدیمی پس از مدت‌های طولانی دوباره به چرخه میزبانی در لیگ‌برتر بازگردد. وضعیت در جدول: پرسپولیس با 11 امتیاز چهارم است و چادرملو اردکان با هشت امتیاز در رتبه هفتم قرار دارد.