چهارشنبه 11 مهر 1403

پزشکیان: فردی را منصوب نمی‌کنم که باسایر بخش‌ها ناهماهنگ باشد

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
پزشکیان: فردی را منصوب نمی‌کنم که باسایر بخش‌ها ناهماهنگ باشد

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی در تشریح نشست مشترک این کمیسیون با رئیس‌جمهور گفت: آقای پزشکیان بر هماهنگی با بخش‌های مختلف کشور تاکید کرد و گفت که هیچ وقت کسی را نمی‌آورد که ناهماهنگ با بخش‌های مختلف کشور باشد.

- اخبار سیاسی -

ابراهیم رضایی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به دیدار ساعات گذشته اعضای این کمیسیون با رئیس‌جمهور گفت: آقای پزشکیان در این جلسه بر لزوم وفاق و همکاری میان دولت، مجلس و سایر بخش‌های کشور تأکید کرد و گفت که تنها با وفاق میان تمامی دستگاه‌های کشور مشکلات مردم حل می‌شود.

وی افزود: رئیس‌جمهور همچنین گزارشی از سفر به نیویورک و ملاقات با سران کشورها و رسانه‌ها ارائه دادند و به نقدهایی که دریافت کرده‌اند، اشاره کردند.

رضایی خاطرنشان کرد: آقای پزشکیان تاکید کرد که در مقابل آمریکا کوتاه نیامده و نخواهیم آمد و گفت که دشمن در موضع ضعف است. همچنین تأکید کردند که ایران اهل جنگ طلبی نیست اما خود را در برابر دشمن کوچک نخواهیم شمرد. همچنین درباره سفرشان به عراق نیز توضیحاتی دادند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی گفت: آقای پزشکیان در ادامه این جلسه بر همبستگی اقوام ایرانی تأکید کردند و گفتند که هیچ وقت حتی به مصلحت هم دروغ نمی‌گوید و علاوه بر این بر هماهنگی با بخش‌های مختلف کشور تاکید کردند و گفتند که هیچ وقت کسی را نمی‌آورند که ناهماهنگ با بخش‌های مختلف کشور باشد. ایشان همچنین به بازگشت آقای ظریف به دولت اشاره کردند و تاکید کردند که مواضع رهبری را خط قرمز خود می‌دانند.

وی گفت: رئیس جمهور با اشاره به مواضعش درباره فتنه 88 گفت که من برای آقای موسوی خیلی جاها سخنرانی کردم ولی بعد از آنکه رهبر انقلاب آن مواضع را اعلام کردند من دیگر همراهی با آقای موسوی نکردم. همچنین در ادامه گفتند که تلاش می‌کنند افرادی که از قطار انقلاب پیاده شدند را سوار کنیم و علاقه هستیم که هیچکس از کشتی انقلاب پیاده نشود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی خاطرنشان کرد: آقای پزشکیان تاکید کرد که حتما رژیم صهیونیستی پاسخ خواهیم داد. علاوه بر این گفتند که به شدت علاقه‌مند به این است که مشکلات کشور را حل کند و تاکید کرد که محور برنامه‌های دولت چهاردهم سیاست‌های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری است. آقای پزشکیان همچنین بر اهمیت همکاری همه جانبه برای حل چالش‌های کشور، از جمله ناترازی آب، برق و گاز، تأکید کرد. همچنین گفت که دولت سفر‌های استانی را آغاز خواهد کرد ولی با روش‌های متفاوتی نسبت به گذشته این کار را خواهد کرد.