یک‌شنبه 6 آبان 1403

پنجاهمین گل برونو فرناندز تماشایی بود

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
پنجاهمین گل برونو فرناندز تماشایی بود

برونو فرناندز پنجاهمین گل لیگ برتری خود را مقابل دشمن دیرینه، لیورپول، به ثمر رساند.

به گزارش ورزش سه، در اواسط نیمه دوم بازی یونایتد مقابل لیورپول بود که پاس اشتباه کوانسا، مدافع جوان لیورپول، در میانه زمین به برونو فرناندز رسید و هافبک پرتغالی و کاپیتان منچستر از فاصله 40 متری با یک ضربه تماشایی و غافلگیرکننده دروازه کائومین کلهر، دروازه‌بان جوان لیورپول را باز کرد.

این گلی تاثیرگذار در سرنوشت بازی بود و با توجه به نحوه به ثمر رسیدن باعث افت روحی شدید لیورپول و از دست رفتن بازی در دقایقی طولانی توسط آنها شد، در حالی که پیش از این آنها بارها و بارها فرصت فروریختن دروازه حریف را داشتند.

فرناندز که بعد از این گل انگشتان اشاره دو دستش را به سمت لبش می‌برد تا شادی خاصی انجام داده باشد، از زمان ورودش به فوتبال انگلیس با منچستریونایتد در سال 2020 پنجاه گل برای این باشگاه به ثمر رسانده است تا بدل به سومین پرتغالی بشود که به این حد نصاب در فوتبال انگلیس می‌رسد.

او یکی از بازیکنان کلیدی شیاطین سرخ است و با وجود روزهای دشواری که قرمزها پشت سر می‌گذارند، همچنان مورد احترام هواداران است. او در مجموع 226 بار برای یونایتد به میدان رفته، 74 گل در رقابت‌های مختلف به ثمر رسانده و در لیگ برتر نیز آمار او 154 بازی و 40 گل است.

پیش از او کریستیانو رونالدو 103 گل و دیوگو ژوتا 56 گل، دو بازیکن پرتغالی دیگری بودند که از دیوار 50 گل در لیگ برتر عبور کردند.

پنجاهمین گل برونو فرناندز تماشایی بود 2