یک‌شنبه 27 خرداد 1403

پوشش زنده شبکه الجزیزه از مراسم بدرقه رئیسی و یارانش

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
پوشش زنده شبکه الجزیزه از مراسم بدرقه رئیسی و یارانش

اقتصادنیوز: شبکه الجزیره همزمان با برگزاری مراسم تشییع پیکرهای شهدای خدمت در تهران، به‌طور زنده این مراسم و حضور رهبر معظم انقلاب برای اقامه نماز بر پیکرها را پوشش داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا, شبکه خبری الجزیره در بخش زنده خود مراسم تشییع پیکرهای شهیدان «سید ابراهیم رئیسی»، «حسین امیرعبداللهیان» و چند تن دیگر از مقامات ارشد ایران را که در سانحه هوایی سقوط بالگرد در روز یک‌شنبه به شهادت رسیدند، پوشش داد.

الجزیره همچنین در گزارشی مکتوب با ارائه جزئیات درباره برنامه‌های این مراسم خاطر نشان کرد که جمع زیادی از مقامات ارشد و سران کشورهای خارجی برای گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور فقید ایران بعدازظهر امروز (چهارشنبه) در تهران حضور خواهند داشت.

این شبکه به‌علاوه گزارش داد که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم ایران به منظور اقامه نماز بر پیکرهای رئیس‌جمهور شهید و سایر شهدای خدمت در محل برگزاری مراسم در تهران حضور یافت.

خبر مرتبط اذعان خبرگزاری فرانسه به خشم اسرائیل از همراهی مردم ایران با شهید رئیسی

اقتصادنیوز: خبرگزاری فرانسه در گزارشی با اشاره به حضور گسترده مردم ایران در مراسم‌های وداع با رئیس‌جمهور شهید ایران و همراهانش که در سانحه سقوط بالگرد جان خود را حین خدمت از دست دادند، همچنین پیام‌ها و اقدامات بین‌المللی برای تسلیت و ادای احترام، نوشت که رژیم صهیونیستی از این واکنش‌ها به خشم آمده است.

الجزیره در ادامه به حضور صدها هزار نفر از مردم ایران و جمعیت انبوه در مراسم تشییع رئیس جمهور و وزیر امورخارجه ایران در دانشگاه تهران و تمامی خیابان‌های اطراف آن گزارش داد: «پیکر سید ابراهیم رئیسی برای تدفین قرار است به شهر مشهد، زادگاه او منتقل شود».

خبر مرتبط بغض علم‌الهدی در مراسم شهید سید ابراهیم رئیسی + فیلم

اقتصادنیوز: تصاویری از بغض علم‌الهدی هنگام سخن گفتن از شهید سید ابراهیم رئیسی را مشاهده کنید.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
پوشش زنده شبکه الجزیزه از مراسم بدرقه رئیسی و یارانش 2
پوشش زنده شبکه الجزیزه از مراسم بدرقه رئیسی و یارانش 3