پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

پیام تبریک جمعیت جوان مسلمان تاجیک به رئیس جمهور منتخب ایران

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
پیام تبریک جمعیت جوان مسلمان تاجیک به رئیس جمهور منتخب ایران

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جمعیت جوان مسلمان تاجیک خطاب به مردم و رئیس جمهور منتخب ایران پیام تبریکی به شرح زیر صادر کرد: بسم الله الرحمن الرحیم ملت عزیز و شریف جمهوری اسلامی ایران در بحبوحه فشارها، تحریم های ظالمانه و تبلیغات سوء علیهشان باری دیگر در صحنه بزرگ انتخابات ریاست جمهوری حاضر شده و افتخار آفرینی کردند. جمعیت جوانان مسلمان تاجیک به نمایندگی از ملت بزرگ تاجیکستان...

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جمعیت جوان مسلمان تاجیک خطاب به مردم و رئیس جمهور منتخب ایران پیام تبریکی به شرح زیر صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت عزیز و شریف جمهوری اسلامی ایران در بحبوحه فشارها، تحریم های ظالمانه و تبلیغات سوء علیهشان باری دیگر در صحنه بزرگ انتخابات ریاست جمهوری حاضر شده و افتخار آفرینی کردند.

جمعیت جوانان مسلمان تاجیک به نمایندگی از ملت بزرگ تاجیکستان این حماسه غرور آفرین را به محضر رهبر انقلاب اسلامی ایران آیت الله خامنه ای، ملت شریف ایران و منتخب مردم در سمت ریاست جمهوری جناب آقای دکتر سید ابراهیم رئیسی تبریک عرض نموده و از خداوند متعال توفیقات روز افزون در مسیر پیشرفت و توسعه ایران اسلامی را برای ایشان خواستار است.

امید است با روی کار آمدن دولت جدید توجه ویژه ای نسبت به روابط با ملتهای منطقه آسیای مرکزی خصوصا ملت هم دین، هم زبان، هم فرهنگ و ایران دوست تاجیکستان صورت بگیرد.

جمعیت جوانان مسلمان تاجیک

29 خرداد 1400