شنبه 14 مهر 1403

کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول / تعداد روز‌های پاک از ابتدای سال

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول / تعداد روز‌های پاک از ابتدای سال

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران انتخاب دکتر پزشکیان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت.

برادر گرامی جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان

رئیس‌جمهور منتخب ملت بزرگ ایران

حمد و سپاس به درگاه پروردگار متعال که ملت آگاه و عزیز ما یکی دیگر از زیباترین و حماسی ترین صحنه های انقلاب اسلامی را خلق نمود و درود بر ملت رشید و هوشیار ایران که با حضور یکپارچه و چشمگیر خود در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی در دو مرحله، جلوه های تعهد دینی و عزم ملی خود را به نمایش گذاشت و اراده پولادین خود را در پاسداری از نظام اسلامی به اثبات رساند و از این آزمون بزرگ سربلند بیرون آمد.

برگزاری انتخابات ریاست جمهوری پس از شهادت آیت‌الله دکتر رئیسی و همراهان خدوم ایشان، وظیفه‌ای پیش‌بینی‌نشده و سخت و سنگین بود که به لطف الهی از لحاظ اجرایی به بهترین صورت برگزار شد و الحق معیارهای امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت که معیارهای موردنظر و تأکید رهبر معظم انقلاب است در آن به خوبی رعایت شد.

اینجانب انتخاب جنابعالی از سوی ملت آگاه، سرافراز و موقعیت شناس ایران در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را صمیمانه تبریک عرض نموده و امیدوارم به فضل الهی و هدایت‌های حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و حمایت آحاد مردم عزیز کشورمان با اقتدار در راه اعتلای این سرزمین مقدس گام بردارید و در مدت ریاست جمهوری جنابعالی با همدلی و همصدایی شاهد پیشرفت، آبادانی و ارتقاء امنیت پایدار میهن عزیز و اسلامی مان باشیم. ان شاءالله

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

سید علیرضا ادیانی