جمعه 31 فروردین 1403

پیام رئیس چینی اینتر؛ به قهرمانی باور داشته باشید

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
پیام رئیس چینی اینتر؛ به قهرمانی باور داشته باشید

استیون ژانگ، رئیس باشگاه اینتر، همچنان به قهرمانی این تیم در رقابت‌های سری‌آ باور دارد.

به گزارش "ورزش سه"، در فاصله یک هفته مانده به پایان سری‌آ حساسیت در این رقابت ها به اوج خود رسیده است. در حقیقت از میان پنج لیگ معتبر اروپایی تنها تکلیف قهرمان همین سری آ و البته لیگ برتر انگلیس قطعی نشده است. در فرانسه و آلمان مطابق انتظار پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ فاتح لیگ یک و بوندسلیگا شدند، در حالی که در اسپانیا نیز رئال مادرید موفق شد در فاصله چند هفته مانده به پایان مسابقات قهرمانی خود را قطعی کند.

در ابتدای هفته میلان در یک بازی بسیار دشوار مقابل آتالانتا قرار گرفت و در نهایت موفق شد با ارائه یک نمایش حساب شده و البته به کمک هواداران حاضر در سن‌سیرو حریف قدرتمند خود را با دو گل شکست دهد تا تنها یک گام با قهرمانی فاصله داشته باشد. در واقع با توجه به معیار بازی رو در رو تیم استفانو پیولی در صورت کسب یک امتیاز مقابل ساسولو فاتح اسکودتو خواهد شد.

با این حال شاگردان سیمونه اینزاگی نیز هنوز ناامید نیستند. اگرچه آنها امیدوار بودند آتالانتا از میلان امتیاز بگیرد اما در عین حال ساسولو نیز در این فصل نشان داده که تیم دست و پا بسته ای مقابل تیم های بزرگ نیست و می‌تواند میلان را غافلگیر کند.

اینتر هفته آینده در دیدار پایانی خود به مصاف سمپدوریا خواهد رفت که با پیروزی در بازی این هفته بقای خود در سری‌آ را قطعی کرد. در همین راستا رسانه‌های ایتالیایی مدعی شده اند که رئیس چینی باشگاه اینتر یعنی استیون ژانگ به شکل قابل توجهی به قهرمانی این تیم در سری‌آ خوش‌بین است. بر اساس گزارش ها ژانگ از بازیکنان و اعضای اینتر خواسته که به قهرمانی باور داشته باشند و در هفته آخر تمام توان و انرژی خود را به کار بگیرند.

پیام رئیس چینی اینتر؛ به قهرمانی باور داشته باشید 2