دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

پیروز حناچی

پیروز حناچی

وب‌گاه مشرق نیوز

عباس عبدی اخیرا در اشاره به برخورد با بدحجاب‌ها گفته: "به گمانم دیر یا زود یکی از این برخوردها، ناخواسته به یک وضعیت ناخوشایندی منجر می‌شود." اما چرا عبدی و دوستان او در انتظار اغتشاش به سر می‌برند؟

وب‌گاه فرارو

پیروز حناچی گفت: من به ماجرای پلاسکو فلاش‌بک می‌زنم، اگرچه آن حادثه از جنس پلاسکو نبود، در زمان ساخت پلاسکو هر چند ضوابط قانونی که امروز وجود دارد، به صورت اجباری اعمال نمی‌شد و پلاسکو بر اساس آیین‌نامه 519، آیین‌نامه قابل اجرا در امریکا ساخته شده بود، اما در برابر حریق مقاومت بسیار خوبی از خود نشان داد و بیشتر از 3 ساعت مقابل آتش ایستادگی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شهردار تهران از واگذاری همیشگی دو استادیوم امام رضا و استادیم شهید کاظمی به دو تیم استقلال و پرسپولیس خبر داده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

قرن نو نوشت: جنجال های مجلس یازدهم در سه سال گذشته نه فقط بخاطر رفتارهای برخی نمایندگان که به علت برخی تصمیمات این مجلس بوده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پیروز حناچی شهردار سابق تهران در روزنامه شرق نوشت: اگر قانون رعایت نشود و آینده‌نگری نشود، اگر به بحران‌های ناشی از مسائل زیرساختی توجه نشود، آن وقت ما با شهری مواجه می‌شویم که در شرایط کم‌آبی از این به بعد باید قطع آب را تجربه کند یا در ساعاتی قطع برق را تجربه کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

پیروز حناچی شهردار سابق تهران در روزنامه شرق نوشت: به بهانه اقدام ملی مسکن می‌خواهم به نکاتی اشاره کنم که قابل ذکر و نگران‌کننده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وضعیت مسکن در تهران و کلان‌شهرها تحت تأثیر شرایط اقتصادی کلان و عدم کنترل تورم که تورم حد اعلای خودش را در کالای باارزشی مثل مسکن نشان می‌دهد، کم‌کم ابعاد جدیدی را به خودش گرفته است.

خبرگزاری دانا

جان باختن و زخمی شدن چند کودک به‌خاطر حمله سگ‌های ولگرد در شهر قم طی هفته گذشته خبرساز شد که اگر به حافظه رسانه ای چندسال گذشته رجوع شود، علت ازدیاد نسل این حیوانات و وقوع حوادث مورد بحث به اعتراض مدافعان حقوق حیوانات به عقیم سازی و مرگ بدون درد سگ های ولگرد شهرهای تهران و مشهد و... در سال 98 گره خورده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

میرلوحی هفته پیش درخصوص روند پیگیری قضائی پرونده هلدینگ یاس به یکی از رسانه‌ها گفته بود که علیرضا جاوید در فاصله سرپرستی خود آن را پس گرفت؛ اما شنیدم زاکانی خواستار ابقای این شکایت شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

شرق نوشت: آبان سال 98 بود که طرح تحقیق و تفحص از قراردادهای شهرداری با شرکت رسا تجارت به تصویب رسید؛ اما نتایج گزارش تحقیق و تفحص که نشان می‌داد هزاران میلیارد از حقوق شهروندان تهرانی در این قراردادها و تفاهم‌نامه‌ها پایمال شده، بسیار دیر در صحن شورای شهر پنجم تهران طرح شد و به تصویب رسید.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنان که اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می‌کند. بسته خبری - تحلیلی الف با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل های صورت گرفته در این زمینه مخاطبان خود را از مهمترین وقایع روز آگاه می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - استاد دانشکده معماری دانشگاه تهران گفت: نبود تعادل درآمد و هزینه های شهری و عدول از اجرای کامل مقررات ملی ساختمان در کشور به حوادث و خسارت های ناگوار منجر می شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مراسم ترحیم حجت الاسلام دعایی چهارشنبه 18 خردادماه با حضور جمع کثیری از اهالی فرهنگ و هنر و سیاسیون در مسجد نور فاطمی تهران برگزار شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مراسم ترحیم حجت الاسلام دعایی، مدیر مسوول فقید روزنامه اطلاعات و یار دیرین امام (ره)، چهارشنبه 18 خردادماه با حضور جمع کثیری از اهالی فرهنگ و هنر و سیاسیون در مسجد نور فاطمی تهران برگزار شد.

وب‌گاه عصر ایران

این که کجا چقدر بارگذاری می کنید، ارتباط مستقیمی با عرض شریان های شهری و تامین زیرساخت هایی مثل آب، برق، گاز و غیره دارد. در طرح های جامع و تفصیلی به این موارد توجه می‌کنیم که رعایت قانون و ضابطه را برای همه به شکل یکسان تعقیب می‌کند.