پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403

پیروز حناچی

پیروز حناچی

وب‌گاه عصر ایران

«علی‌اصغر قائمی»، عضو کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران که اتفاقا خود مدت‌ها عهده‌دار مدیریت سازمان فناوری اطلاعات شهرداری بوده است می‌گوید: واقعیت این است که با هوشمند‌سازی شهر‌ها می‌توانیم بسیاری از مشکلات کنونی شهرهای‌مان را حل کنیم، ولی در عمل هنوز نتوانسته‌ایم در اجرایی کردن هوشمند‌سازی شهر‌ها موفق باشیم.

وب‌گاه فرارو

«علی‌اصغر قائمی»، عضو کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران که اتفاقا خود مدت‌ها عهده‌دار مدیریت سازمان فناوری اطلاعات شهرداری بوده است می‌گوید: «واقعیت این است که با هوشمند‌سازی شهر‌ها می‌توانیم بسیاری از مشکلات کنونی شهرهای‌مان را حل کنیم، ولی در عمل هنوز نتوانسته‌ایم در اجرایی کردن هوشمند‌سازی شهر‌ها موفق باشیم. البته اقداماتی صورت گرفته ولی به هیچ‌وجه مطابق با زیرساخت‌های...

خبرگزاری تسنیم

فارغ از مستهلک شدن زیرساخت‌های حمل‌ونقل پایتخت در دوره پنجم و بی‌اخلاقی نگارنده گزارش روزنامه سازندگی، مدیران پایتخت، متقاعد کردن دستگاه‌های دولتی برای عمل به تعهداتشان در حوزه حمل‌ونقل را در دستور کار دارند.

وب‌گاه فرارو

معاون وقت فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: برای اینکه با فلز پل، یک سازه دیگر طراحی شود؛ مشاوران را فراخوانده و حتی قطعات را به آزمایشگاه فولاد فرستادند اما نتیجه بررسی مشاوران و آزمایشات نشان داد که این فلز یا فولاد قابلیت استفاده در پروژه های سازه‌ای و بارگذاری سنگین که خودرو یا انسان از آن عبور کند را ندارد؛ پس موضوع ساخت «پل سبز زندگی» با استفاده از فلز پل گیشا از برنامه شهرداری...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سه سال از برداشتن پل گیشا می گذرد، پلی که خاطره انگیز برای تهرانی‌ها بود برداشته شد تا سازه گیشا با «پل سبز زندگی» با الهام از پل طبیعت جا به جا شود، اما حالا آنگونه که مشخص است؛ پل گیشا به خاطره ها پیوسته چراکه قرار نیست هیچ پل دیگری چه برای سواره و چه پیاده به جای آن ساخته شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نشریه آمریکایی تایم از پناهنده شدن میثم جبلی برادر پیمان جبلی رییس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به آمریکا خبر داده و برخی رسانه‌های داخلی از جمله همشهری آنلاین نیز این خبر را منتشر کرده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عصرایران در واکنش به پناهنده شدن بردار رئیس سازمان صدا و سیما نوشت: میثم جبلی گفته بعد از حادثه هواپیمای اوکراینی و قربانی شدن برادرزاده‌اش، چنین تصمیمی گرفته و در همین مصاحبه گفته «همه خانواده‌اش را دوست دارد به جز پیمان برادرش را»... برخی هم از پناهندگی هر دو برادر (دکتر محمد و میثم) خبر داده‌اند ولی آنچه تأیید شده میثم جبلی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهرداد خدیر در «عصر ایران» نوشت: میثم جبلی گفته بعد از حادثه هواپیمای اوکراینی و قربانی شدن برادرزاده‌اش، چنین تصمیمی گرفته و در همین مصاحبه گفته «همه خانواده‌اش را دوست دارد به جز پیمان برادرش را»... برخی هم از پناهندگی هر دو برادر (دکتر محمد و میثم) خبر داده‌اند ولی آنچه تأیید شده میثم جبلی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: در جلسه امروز هیأت دولت وزیر نفت برای ساماندهی مصرف انرژی و وزیر کشور به پیگیری جدی اجرای قانون هوای پاک ملزم شدند و رئیس‌جمهور خطاب به مسئولان اجرایی متذکر شد: مسائل روزمره، دستگاه‌ها را از اهداف اهداف اصلی و بلندشان غافل نکند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان با اشاره به وقوع 300 سرقت در باغ رضوان طی سال گذشته، گفت: بالا بردن امنیت آرامستان با افزایش دوربین‌های مدار بسته سبب کاهش این معضل شد.

خبرگزاری دانا

در حالی که مدیران سوار بر مدیریت شهری تهران در شورای پنجم یکدست اصلاح طلب و در همسویی کامل با دولت دوازدهم بود، قدم جدی و موثری برای بهبود کیفیت هوای پایتخت برنداشت؛ در ژستی طلبکارانه می‌خواهند همه کاسه کوزه ها را بر سرمدیران فعلی بشکنند!

وب‌گاه مشرق نیوز

در حالی که مدیران سوار بر مدیریت شهری تهران در شورای پنجم یکدست اصلاح طلب و در همسویی کامل با دولت دوازدهم بود، قدم جدی و موثری برای بهبود کیفیت هوای پایتخت برنداشت؛ در ژستی طلبکارانه می‌خواهند همه کاسه کوزه ها را بر سرمدیران فعلی بشکنند!

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین کیفیت هوای تهران هم اکنون با میانگین 165 و در شرایط ناسالم است همچنین 28 ایستگاه در شرایط آلوده قرار دارند که از این تعداد شرایط 26 ایستگاه به رنگ قرمز و دو ایستگاه به رنگ بنفش درآمده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

هم میهن نوشت: پیروز حناچی، شهردار سابق تهران گفت: معتقدم نباید مسائل کارشناسی را کنار بگذاریم چون تیم قبلی این موضوع را تعقیب می‌کرد. دوستان راضی هستند موتور دوچرخه بنزینی در خطوط دوچرخه حرکت کند اما مسیر دوچرخه را تعقیب نکنند درحالی‌که در دنیا شهرهای معتبر برای توسعه مسیر پیاده و دوچرخه با همدیگر رقابت می‌کنند.

خبرگزاری مهر

رئیس ستاد مدیریت بحران در میراث فرهنگی با بیان اینکه ایران سرزمین بی‌قراری است، گفت: در زلزله بم بیشتر کشته‌ها در ساختمان‌های جدید بود.