دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

پیروز حناچی

پیروز حناچی

وب‌گاه 55 آنلاین

لیست اسامی 129 ساختمان پرخطر تهران مشخص شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بالاخره نام 129 ساختمان ناایمنی که چندین سال بود مدیران شهری به ویژه آتش‌نشانی از آن سخن می‌گفتند، منتشر شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

علی حدادی گفت: در کشور هیچ لحظه‌ای بن بست نداشتیم؛ مشکلات هست ولی باید تهدیدات را به فرصت تبدیل کنیم. اتصال به اوراسیا از امتیازات خوب ایران است و بهترین ظرفیت را جوانان کشور دارند که باید به آن‌ها اعتماد و باور داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

متروپل هنوز به صورت کامل به بهره‌برداری نرسیده بود؛ در غیراین‌صورت احتمالا میزان تلفات بیشتر می‌شد. رعایت‌نکردن مقررات ملی، آیین‌نامه 2800 طراحی ساختمان، کنترل حریق و... می‌تواند دوام، کیفیت و بهره‌وری و ایمنی و پایداری ساختمان را پایین آورد. این حادثه نشان‌دهنده وجود مشکل جدی در نظام مدیریت شهری است. شهرداری‌ها به ویروس شهرداری رانتی مبتلا شده‌اند که این ویروس، تأثیر خود را در کنترل...

وب‌گاه عصر ایران

این حادثه نشان‌دهنده وجود مشکل جدی در نظام مدیریت شهری است. شهرداری‌ها به ویروس شهرداری رانتی مبتلا شده‌اند که این ویروس، تأثیر خود را در کنترل ایمنی ساختمان نشان می‌دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پیروز حناچی شهردار سابق تهران در روزنامه شرق نوشت: حادثه متروپل زنگ خطری است که به ما هشدار می‌دهد باید به داد نظام مدیریت شهری برسیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

پیروز حناچی شهردار سابق تهران در روزنامه شرق نوشت: اگر از ارتفاع بالا به پروژه متروپل نگاه کنیم، متوجه می‌شویم بنایی با این حجم، در بافتی متراکم، در بین ساختمان‌های دوطبقه و در خیابان تنگ و شریان‌هایی با عرض محدود، بارگذاری شده است. همین تصویر به ما نشان می‌دهد کسی که مجوز چنین ساختمانی را گرفته، ارتباطاتی نامتعارف داشته که بقیه مالکان آن محدوده، از آن برخوردار نبوده‌اند. این عارضه...

وب‌گاه مشرق نیوز

رژیم اسرائیل، حقیرتر و ناتوان تر از آن است که بتواند به تنهایی در مقابل ایران قد علم کند و همواره برای انجام اقدامات تروریستی و جنایتکارانه دست به دامان آمریکا و چندین سرویس جاسوسی می شود.

وب‌گاه گسترش

پیروز حناچی استاد دانشگاه و شهردار پیشین تهران طرح نمایندگان مجلس با عنوان «استفاده بهینه از اشیاء باستانی و گنج‌ها» را تداعی‌کننده قرارداد ننگین 1900 دانست که در دوران قاجار انحصار دائمی کاوش و خروج آثار باستانی را به فرانسه واگذار کرد و کشور برای ابطال آن متحمل هزینه‌های سنگینی شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پیروز حناچیاستاد دانشگاه و شهردار پیشین تهران طرح نمایندگان مجلس با عنوان «استفاده بهینه از اشیاء باستانی و گنج‌ها» را تداعی‌کننده قرارداد ننگین 1900 دانست که در دوران قاجار انحصار دائمی کاوش و خروج آثار باستانی را به فرانسه واگذار کرد و کشور برای ابطال آن متحمل هزینه‌های سنگینی شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

متن نامه قائم مقام وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به مجلس شورای اسلامی درباره طرح «استفاده بهینه از اشیاء باستانی و گنج‌ها» منتشر شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پیروز حناچی گفت: نمایندگانی که طرح «استفاده بهینه از اشیاء باستانی و گنج‌ها» را پیشنهاد کرده‌اند نگاهشان به میراث فرهنگی به مثابه «گنج» است. شاید در لفظ این‌طور نگویند، ولی نگاهشان این‌گونه است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پیروز حناچی گفت: اینک نگاهی که در طرح نمایندگان مجلس جاری است، به رغم همه شعارهایی که در ابتدای طرح آمده، مشابه همان نگاه دوران قاجار است و به میراث فرهنگی به عنوان ارزش‌های منحصر به فرد ملی، سرزمینی و تمدنیِ ایران قدیم که آن را از کشورهای دیگر متمایز می‌کند و آن را واجد ارزش می‌شمارد، نگاهی ندارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: پیروز حناچی استاد دانشگاه و شهردار پیشین تهران طرح نمایندگان مجلس با عنوان «استفاده بهینه از اشیاء باستانی و گنج‌ها» را تداعی‌کننده قرارداد ننگین 1900 دانست که در دوران قاجار انحصار دائمی کاوش و خروج آثار باستانی را به فرانسه واگذار کرد و کشور برای ابطال آن متحمل هزینه‌های سنگینی شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پیروز حناچی، استاد دانشگاه و شهردار پیشین تهران طرح نمایندگان مجلس با عنوان «استفاده بهینه از اشیاء باستانی و گنج‌ها» را تداعی‌کننده قرارداد ننگین 1900 دانست که در دوران قاجار انحصار دائمی کاوش و خروج آثار باستانی را به فرانسه واگذار کرد و کشور برای ابطال آن متحمل هزینه‌های سنگینی شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حناچی پرونده رساتجارت را یکی از بزرگ‌ترین پرونده های موجود در شهرداری عنوان کرده و گفته بود: سپاه اولین شاکی آن پرونده بود و شهرداری هم زمانی که پرونده باز بود گزارش مبسوطی ارایه کرد اما بعدها متوجه شدیم این گزارش اثری در روند رسیدگی در پرونده نداشته است.