پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403

پیروز حناچی

پیروز حناچی

خبرگزاری مهر

شهردار تهران در حالی وعده ساخت و ایجاد 100 میدان و بازارچه میوه و تره بار را تا پایان سال داده است که در پنجمین «شنبه‌های امید و افتخار» صرفاً 3 افتتاح صورت گرفت.

خبرگزاری دانا

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: عمده فعالیت های در دوره قبلی شهرداری تهران سیاسی و حزبی بود و نفعی برای مردم در بر نداشت، بنابراین بررسی ابعاد عملکرد شهرداری می تواند ترک فعل های مدیران شهری را شفاف کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدافعان امنیت مردم در حالی گاه به گاه شهید می‌شوند که همچنان مظلوم هستند و قوانین به‌کارگیری سلاح از سوی این مدافعان نیز خلل‌های فراوانی دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

حناچی تفاوت پاکستان سیل زده و تلفات صدها نفری آن با سیستم مدیریت سیل در تهران را نمی‌فهمد. همانطور که قاهره را می‌بیند اما تفاوت و تمایز قاهره با تهران و مادرید را متوجه نمی‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بدهی های شهرداری تهران حالا دیگر فقط یک رابطه مالی میان شهرداری و بستانکارانش نیست، می توان گفت بدهی های شهرداری یک جزء جدا ناشدنی از رابطه میان شورای شهر و شهرداری، اعضاء شورا و شهردار تهران، شهردار فعلی و پیشینیانش جریانات سیاسی و رسانه ها است که ظاهرا هر کسی در این رابطه از ظن خود یار بدهی های شهرداری می شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

پس از حملات همه جانبه جریان اصلاحات علیه مدیریت شهری که همراه با بی اخلاقی‌های سیاسی و رسانه‌ای بود، زاکانی با طرح شنبه‌های امید، پاسخ تمام منتقدان و مخالفان را داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: همزمان با سی و دومین سالگرد پیروزی ایران در جنگ تحمیلی، مراسم رونمایی از کتاب خاطرات سال 1378 آیت الله هاشمی رفسنجانی با عنوان «حضور و انصراف» با سخنرانی علی مطهری، غلامحسین کرباسچی، رضا صالحی امیری، محسن هاشمی رفسنجانی و غلامعلی رجایی در خانه موزه آیت الله هاشمی رفسنجانی برگزار شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

چپ‌های ستادی همچنان تقلا می کنند تا کسی متوجه پروژه آنها برای "تحریم انتخابات" نشود و مردم ندانند که اصلاح طلبان چگونه اقدام به ذبح دموکراسی در پیش پای خود کرده اند.

وب‌گاه فرارو

پیروز حناچی 33 ماه با آرزو و شعار «تهران شهری برای همه»، کلیددار اداره شهر تهران بود. شاید بعد از سال‌ها او تنها شهرداری بود که تحصیلاتش با صندلی‌ای که بر آن تکیه داده بود، کاملا مطابقت داشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: علیرضا زاکانی، سید مناف هاشمی را به عنوان رئیس هیئت مدیره شرکت بهره برداری متروی تهران منصوب کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سید مناف هاشمی با حکم علیرضا زاکانی به عنوان رئیس هیئت مدیره شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه منصوب شد.

وب‌گاه عصر ایران

مدیران در کشور ما، هر چقدر هم که خطا کنند، از چرخه مدیریتی خارج نمی شوند، فقط از پستی به پست دیگر منتقل می شوند؛ این قانون اول مدیریت در ایران است! اصولگرا و اصلاح طلب و دو زیست هم ندارد...

وب‌گاه مشرق نیوز

عباس عبدی اخیرا در اشاره به برخورد با بدحجاب‌ها گفته: "به گمانم دیر یا زود یکی از این برخوردها، ناخواسته به یک وضعیت ناخوشایندی منجر می‌شود." اما چرا عبدی و دوستان او در انتظار اغتشاش به سر می‌برند؟