پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403

پیروز حناچی

پیروز حناچی

وب‌گاه خبر آنلاین

بازخوانی نشست بیش از 90 نفر از اساتید دانشگاه تهران، زمینه ها، راهکارها و علت وقوع اعتراضات مهرماه را پیش روی دولت سیزدهم قرار می دهد. محور مشترک این اساتید، استقلال «دانشگاه ها» برای تبدیل به مکان طرح انتقادات و ارائه راهکار حل مسائل کشور است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

«خانه گفت‌وگوی دانشگاه تهران» با حضور 90 نفر از اساتید دانشگاه تهران از رشته‌ها و گرایش‌های فکری به آسیب‌شناسی علمی تحولات و اغتشاشات اخیر پرداخت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خانه گفت‌وگوی دانشگاه تهران روز یکشنبه دهم مهر با هدف بررسی ریشه‌های حوادث اخیر میزبان 90نفر از اساتید دانشگاه تهران از رشته‌ها، تخصص‌ها و گرایش‌های فکری مختلف بود. در این نشست که به مدت 4 ساعت و به دعوت سیدمحمد مقیمی، رئیس دانشگاه تهران برگزار شد، موضوع گشت ارشاد، درگذشت مهسا امینی و ریشه‌های ناآرامی‌های اخیر ازسوی اساتید دعوت شده مورد نقد و بررسی قرارگرفت و 10راهکار برای عبور از بحران‌های...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: درشورای سوم و پنجم درجریان اعتراض های عمومی اعضا مصوباتی درخصوص حمایت از خانواده های آسیب دیده داشتند اما در شورای کنونی اعضا سیاست متفاوتی را در پیش دارند.

وب‌گاه عصر ایران

در این ویدئو جمعی از استادان دانشگاه تهران در نشستی با حضور رئیس دانشگاه دیدگاه خود را در مورد اعتراضات و ناآرامی های اخیر بیان می کنند.

وب‌گاه تابناک

نشست «خانه گفت‌وگوی دانشگاه تهران» با حضور 90 استاد دانشگاه تهران در تالار شهید سلیمانی دانشگاه تهران برگزار شد.

وب‌گاه الف

تعدادی از اساتید مطرح کشور در "دانشگاه تهران" اظهار داشتند: اجازه دهیم فضای گفتگو و طرح دیدگاه‌های مختلف در دانشگاه فراهم شود. تحلیل درست از وقایع اجتماعی به حل مسائل اجتماعی کمک می‌کند. از خشونت با افرادی که فقط شعار می‌دهند باید پرهیز شود. باید بپرسیم چرا در مقاطع مختلف با آشوب و شورش مواجه می‌شویم؟!

وب‌گاه عرشه آنلاین

نشست استادان دانشگاه تهران با رئیس این دانشگاه در خصوص حوادث اخیر برگزار شد. در این نشست استادان شناخته شده‌ای به ابراز نظر پرداختند که چکیده از آن را می‌خوانید.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: مدعوین به بحث و بررسی موضوع گشت ارشاد و حادثه اخیر پیرامون مرحومه مهسا امینی پرداخته و موضوع از ابعاد گوناگون و با نگاه کارشناسانه متخصصین خبره حوزه‌های مختلف کشور با هدف ایجاد فضای گفت‌وگو و تعامل میان آحاد جامعه بررسی شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تعدادی از اساتید مطرح دانشگاه تهران در هم اندیشی با رئیس این دانشگاه نکاتی را درباره حوادث اخیر کشور مطرح کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: 20 نفر از اساتید مطرح دانشگاه تهران در هم اندیشی با رئیس این دانشگاه نکاتی را درباره وقایع اخیر و نقش اساتید در این بین مطرح کردند.

خبرگزاری مهر

خلاصه دستور اولین نشست «خانه گفت‌وگوی دانشگاه تهران» بررسی این گزاره بود که برای ارتقای مرجعیت دانشگاه چه کار کنیم.

خبرگزاری تسنیم

20 نفر از اساتید مطرح دانشگاه تهران در هم اندیشی با رئیس این دانشگاه نکاتی را درباره وقایع اخیر و نقش اساتید در این بین مطرح کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، خلاصه دستور اولین نشست «خانه گفت‌وگوی دانشگاه تهران» بررسی این گزاره بود که برای ارتقای مرجعیت دانشگاه چه کار کنیم. رئیس دانشگاه با ابراز این عقیده که تحقق استقلال اداری، مالی و سازمانی دانشگاه می‌تواند باعث ارتقای این مرجعیت شود، دیدگاهش را گفت و منتظر ماند تا راهکار‌های اساتید را بشنود. برخی با تاکید بر ادامه‌دار شدن این نوع نشست‌ها، گویی نفس...

خبرگزاری مهر

جذب آتش‌نشانان زن در دوره سابق مدیریت شهری محقق نشد و در نهایت 649 روز پس از هدف‌گذاری مدیریت شهری سابق برای جذب بانوان آتش‌نشان، در دوره ششم مدیریت شهری تحقق پیدا کرد.