یک‌شنبه 15 مهر 1403

پیش‌بینی انجام بیش از صد طرح عمرانی در شهر یزد

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
پیش‌بینی انجام بیش از صد طرح عمرانی در شهر یزد

حیدری گفت: بسیاری از طرح‌های عمرانی که در شهر یزد در دستور کار قرار دارد، تکمیل طرح‌ها و پروژه‌های نیمه‌تمام و یا مرمت و بهسازی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، حجت‌الاسلام سید محمد ناصر حیدری سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا گفت: بر اساس آنچه در بودجه سال 1401 شهرداری و شورای اسلامی شهر یزد پیش‌بینی شده است، انجام بیش از صد طرح عمرانی کوچک و بزرگ در سطح شهر یزد در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: البته بسیاری از طرح‌های عمرانی که در شهر یزد در دستور کار قرار دارد، الزاما کلنگ زدن طرح جدید نیست بلکه تکمیل طرح‌ها و پروژه‌های نیمه‌تمام و یا مرمت و بهسازی برخی از مجموعه‌ها است.

نائب‌رئیس شورای اسلامی شهر یزد اظهار داشت: پیاده‌روسازی، زیرسازی، جدول‌گذاری، احداث بوستان، بازپیرایی، ایجاد تقاطع غیرهمسطح، آسفالت معابر، تجهیز و مرمت بوستان‌ها از جمله طرح‌هایی است که در دستور کار قرار دارد.

حیدری خاطرنشان کرد: مجموع طرح‌های عمرانی که در دستور کار شهرداری و شورای اسلامی شهر یزد قرار دارد و قرار است در شهر یزد انجام شود بیش از صد طرح است.

وی عنوانکرد: اصرار نداریم که حتما یک طرح جدید کلید زده شود، بلکه معتقدیم بسیاری از طرح‌هایی که نیمه‌تمام مانده است باید تکمیل و به سرانجام برسد.

انتهای پیام /