شنبه 9 تیر 1403

چند خبر از ورزش هرمزگان

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
چند خبر از ورزش هرمزگان

بندرعباس - ایرنا - برگزاری رقابتهای شطرنج کشوری زیر 18 سال به میزبانی بندرلنگه، مشخص شدن حریفان تیم فوتبال آوای حدید میناب و احتمال میزبانی هرمزگان از رقابتهای لیگ برتر فوتسال از جمله خبرهای ورزشی هرمزگان است.

به گزارش یکشنبه ایرنا شانزدهمین دوره رقابتهای شطرنج زیر 18 سال آزاد کشور با حضور 30 بازیکن در 9 دور به روش سوئیسی و با زمان چهار دقیقه به میزبانی بندرلنگه در غرب هرمزگان برگزار شد.

در این رقابت، آرمین غلامی از شهرستان کنگان با هشت امتیاز به عنوان نخست دست یافت و آریا صنوبر لیماکشی از کیش دوم و محمد رضا تیموری از یزد سوم شدند.

پرنیا شفیع نیا از ساری و مهتاب وطنی مقدم از بیرجند دوبانوی برتر این مسابقه شناخته شدند.

مشخص شدن حریفان آوای حدید میناب در لیگ دسته اول فوتبال جوانان

قرعه کشی مرحله نخست مسابقات لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه های کشور انجام شد و تیم آوای حدید میناب نماینده هرمزگان در این رقابت، حریفان خود را شناخت.

نماینده هرمزگان در این رقابتها در گروه سوم با تیم های خلیج فارس شیراز، فجر سپاسی، شهید وفایی و مس رفسنجان همگروه شد.

مرحله نخست رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه های کشور با حضور 22 تیم در چهار گروه به صورت رفت و برگشت نیمه اول آذرماه برگزار می شود.

کرونا و احتمال میزبانی هرمزگان از رقابتهای لیگ برتر فوتسال

در شرایطی که برگزاری رقابتهای لیگ برتر فوتسال در هاله از ابهام قرار دارد، از سوی مسوولان فوتسال هرمزگان اعلام شده که احتمال میزبانی این استان برای رقابتهای لیگ برتر فوتسال وجود دارد و هرمزگان گزینه مناسبی برای این میزبانی می باشد.

پیش از این سازمان لیگ فوتسال زمان شروع لیگ برتر را اول آبان‌ماه اعلام کرده بود اما با شروع پیک مجدد کرونا در کشور، این رقابت‌ها نیز به تعویق افتاد.

سازمان لیگ فوتسال دلیل برگزار نشدن لیگ برتر را دریافت نکردن مجوز از ستاد مقابله با کرونا در ورزش اعلام کرده است.

حال در این بلاتکلیفی ها، خبرهایی از احتمال میزبانی هرمزگان برای رقابتهای لیگ برتر به گوش می رسد.

مسئول کمیته فوتسال هیات فوتبال هرمزگان به رسانه ها اعلام کرده است: کیش، شیراز و هرمزگان سه گزینه میزبانی رقابتهای لیگ برتر از سوی سازمان لیگ فوتسال می باشند و مکاتبات لازم برای این منظور با هیات فوتبال این استان انجام شده است.

حمید رضایی بیان داشت: در صورت موافقت سازمان لیگ، هرمزگان شرایط میزبانی مسابقات لیگ برتر را خواهد داشت.

*س_برچسب‌ها_س*