دوشنبه 11 تیر 1403

چهاردهمین نشست وزرای کشاورزی عضو بریکس آغاز بکار کرد

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
چهاردهمین نشست وزرای کشاورزی عضو بریکس آغاز بکار کرد

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در ابتدای نشست وزرای کشاورزی سخنانی از رهبران کشور‌های عضو در خصوص اهمیت کشاورزی و امنیت غذایی پخش شد که سخنان مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در خصوص اهمیت بخش کشاورزی و امنیت غذایی کشور نیز به نمایش درآمد. هیات نمایندگی جمهوری اسلامی ایران، به سرپرستی علیرضا مهاجر معاون امور زراعت کشور به نمایندگی از وزیر جهادکشاورزی، علی کیانی راد رئیس موسسه...

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در ابتدای نشست وزرای کشاورزی سخنانی از رهبران کشور‌های عضو در خصوص اهمیت کشاورزی و امنیت غذایی پخش شد که سخنان مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در خصوص اهمیت بخش کشاورزی و امنیت غذایی کشور نیز به نمایش درآمد.

هیات نمایندگی جمهوری اسلامی ایران، به سرپرستی علیرضا مهاجر معاون امور زراعت کشور به نمایندگی از وزیر جهادکشاورزی، علی کیانی راد رئیس موسسه پژوهش‌های برنامه‌ریزی، اقتصادکشاورزی و توسعه روستایی به عنوان نماینده وزارت جهادکشاورزی در کارگروه ثابت کشاورزی، فاطمه جاوردی رئیس گروه سازمان‌های تخصصی دفتر امور بین‌الملل و سازمان‌های تخصصی و نماینده سفارت جمهوری اسلامی ایران در روسیه در این نشست حضور دارند.

در این نشست که با سه دستور امنیت غذایی، توسعه تجارت و پایداری تولید محصولات کشاورزی و غذایی تشکیل شده است، بیانیه وزرا با تاکید بر اهمیت این سه موضوع، قرائت خواهد شد.

همچنین علیرضا مهاجر متن پیام وزیر جهادکشاورزی جمهوری اسلامی ایران را به این نشست قرائت خواهد کرد.

گفتنی است؛ در این نشست وزرای کشاورزی امارات متحده عربی و مصر، معاونین وزیر کشاورزی برزیل، چین و ایران و دستیار وزیر کشاورزی هندوستان حضور دارند.