چهارشنبه 4 مهر 1403

چوب حراج الهلال به بازیکنان جوان تیم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
چوب حراج الهلال به بازیکنان جوان تیم

برای کاهش لیست تیم، الهلال مجبور است تا تعدادی از بازیکنان خود را به دیگر تیم‌ها قرض بدهد.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه الهلال مطابق با اصلاحاتی که توسط فدراسیون فوتبال عربستان سعودی برای کاهش تعداد بازیکنان در فهرست باشگاه‌ها از 30 به 25 نفر تصویب شده، در حال آماده‌سازی تغییراتی در فهرست بازیکنان خود برای فصل آینده است.

این تصمیم که در پایان سال گذشته اعلام شد، شامل صدور مجوز به باشگاه‌ها برای جذب 10 بازیکن خارجی به جای 8 بازیکن بود، به شرطی که دو بازیکن از آن‌ها متولد سال 2003 یا بعد از آن باشند.

روزنامه "الریاضیه" عربستان روز چهارشنبه گزارش داد که مدیریت الهلال قصد دارد صهیب الزید، بازیکن جوان تیم، را به یکی از باشگاه‌ها قرض دهد تا فهرست بازیکنان خود را کاهش دهد.

این روزنامه افزود مدیریت الهلال که قرارداد الزید را در سال 2021 پس از پیوستنش از تیم جوانان باشگاه العروبه تمدید کرده بود، قصد دارد او را در تابستان امسال به صورت قرضی به باشگاهی دیگر بفرستد.

این اقدام تنها به صهیب الزید محدود نخواهد شد بلکه برنامه‌ای برای قرض دادن تعدادی دیگر از بازیکنان، به ویژه بازیکنان جوان، وجود دارد تا فهرست نفرات تیم کاهش یابد و الهلال برای فصل جدید آماده شود و بتواند ترکیب خود را بازسازی کند.

شایان ذکر است که الهلال در فصل گذشته موفق به کسب سه‌گانه داخلی شامل لیگ روشن حرفه‌ای، جام پادشاهی و سوپر جام سعودی شد، در حالی که به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا نیز راه یافت ولی مغلوب العین شد.

چوب حراج الهلال به بازیکنان جوان تیم 2