سه‌شنبه 17 مهر 1403

چیزی تمام نشده، نبردهایی سخت در راه است / موریاسو: بحرین مقابل جنگندگی ژاپن کم آورد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
چیزی تمام نشده، نبردهایی سخت در راه است / موریاسو: بحرین مقابل جنگندگی ژاپن کم آورد

هاجیمه موریاسو، سرمربی ژاپن، بعد از پیروزی 5-0 مقابل بحرین به ستایش از بازیکنانش و روحیه جنگندگی آنها پرداخت.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ژاپن امروز در بحرین موفق شد تیم ملی این کشور را 5-0 در هم بکوبد تا در شروع رقابتهای انتخابی جام جهانی آسیا با اختلاف بهترین تیم این قاره باشد.

شاگردان موریاسو چند روز پیش هم چین را 7-0 شکست داده بودند. آنها به این ترتیب در دو بازی اول خود 12 بار دروازه حریفان را باز کرده و هیچ گلی دریافت نکرده‌اند. ایران و ازبکستان تنها تیمهایی هستند که در دو روز اول شش امتیاز به دست آوردند ولی تفاضل گل خارق‌العاده ژاپن جای هیچ شکی را باقی نمی‌گذارد که تیم موریاسو ترسناک‌ترین تیم حال حاضر آسیا است.

موریاسو در پایان بازی تیم ملی ژاپن مقابل بحرین گفت:" بازیکنان ما خیلی جنگنده نشان دادند و حتی در لحظات سخت به بهترین شکل ممکن از پس وظایف‌شان برآمدند. بازی خارج از خانه سخت بود ولی ما به بهترین شکل از پسش برآمدیم".

موریاسو در ادامه گفت:" در اوایل بازی حریف مقابل حملات ما خیلی خوب مقاومت می‌کرد ولی هر چه زمان گذشت آنها قدرت بدنی و تمرکزشان را از دست دادند. علتش البته این بود که بازیکنان ما حتی با وجود گرما قدرت بدنی و تمرکزشان را از دست ندادند. وقتی شما از این نظر نسبت به حریف برتری پیدا کنید آنها هستند که تمرکزشان را از دست می‌دهند".

با وجود اینکه ژاپن در این دو بازی 12 گل زده و دو کلین‌شیت ثبت کرده موریاسو نمی‌خواهد بازیکنانش کار را تمام شده بدانند. او در این باره گفت:" نباید فکر کنیم ما دیگر حریف نداریم. بازی‌های بعدی نبردهای سختی خواهد بود".

چیزی تمام نشده، نبردهایی سخت در راه است / موریاسو: بحرین مقابل جنگندگی ژاپن کم آورد 2