دوشنبه 26 شهریور 1403

چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است؛/ فرجی: چیزی بگویم محروم می‌کنند

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است؛/ فرجی: چیزی بگویم محروم می‌کنند

مدافع میانی پرسپولیس می‌گوید فصل بسیار سختی پیش روی آنها قرار دارد ولی به مرور بدن‌های بازیکنان آماده رقابت بهتر در فصل پیش رو می‌شود.

به گزارش "ورزش سه"، فرشاد فرجی مدافع میانی پرسپولیس در حاشیه جشنی که پرسپولیسی‌ها به مناسبت تاسیس باشگاه و بازی تاریخی با استقلال برپا کرده بود در جمع خبرنگاران حاضر شد و برای دقایقی صحبت کرد. او حرف‌هایش را اینطور با تشکر از هواداران آغاز کرد: خوشحالیم که در این روز و شصتمین سالگرد باشگاه در خدمت شما هستیم. برای جبران گوشه‌ای از محبت هواداران به نمایندگی از سایر بازیکنان آمدیم تا در کنار این هواداران عزیز باشیم. امیدوارم در کنار هم بتوانیم دوباره افتخارآفرینی کنیم.

او ادامه داد: فضای بسیار قشنگی بود. ما خیلی لذت بردیم. امیدوارم بتوانیم همیشه این خوشی‌ها را کنار هم داشته باشیم.

فرجی درباره عملکرد پرسپولیس در سه هفته اخیر و همین‌طور شرایط این تیم در ادامه فصل بیان کرد: امسال ما حداقل 40 بازی داریم. ما هر سه چهار روز باید بازی کنیم. نیاز به زمان داریم تا از نظر بدنی آماده شویم.

مدافع پرسپولیس درباره بازی‌های آسیایی تیم هم گفت: بله بازی‌های سختی داریم. با غول‌های آسیایی. امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

فرجی در پایان درباره وضعیت ورزشگاه‌های کشور هم اینطور گفت: الان چیزی بگوییم ممکن است ما را محروم کنند. اما چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است. اینکه تیم‌ها باید به شهرهای دیگر برای میزبانی بروند، زیبنده فوتبال ما نیست و امیدوارم فکری برای پایان دادن به این وضعیت بشود.