شنبه 14 مهر 1403

کادر درمانی با بالگرد به منطقه حادثه رسیدند / اولین گروه مصدومان به بیمارستان طبس اعزام شدند + عکس

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
کادر درمانی با بالگرد به منطقه حادثه رسیدند / اولین گروه مصدومان به بیمارستان طبس اعزام شدند + عکس

به منظور امدادرسانی به مصدومان حادثه خروج قطار در طبس، کادر درمانی از جمله جراح ارتوپد و نیروهای امدادی با بالگرد به محل حادثه رسیده‌اند. همچنین اولین گروه مصدومان به بیمارستان طبس اعزام شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نقل از خاورستان، قطار مسافربری طبس یزد از ریل در کیلومتر 50 محور طبس یزد (ایستگاه مزینو) خارج شد.

به گفته فرماندار طبس تاکنون 4 تیم امدادی از هلال احمر به محل حادثه اعزام شد. مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به اینکه تاکنون شش تیم امدادی از هلال احمر به محل حادثه اعزام شده است، افزود: یک تیم از پایگاه مسجد شکر، دو تیم از پایگاه دیهوک، دو تیم پشتیبان از شعبه طبس و یک تیم از بشرویه در عملیات نجات آسیب دیذگان مشارکت داشته اند. میرجلیلی مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی نیز گفت: 7 دستگاه آمبولانس به محل حادثه رسیده اند و 12دستگاه در حال عزیمت هستند. وی افزود: چند فروند بالگرد هم از استانهای یزد و خراسان رضوی به محل حادثه اعزام می شوند و اتوبوس آمبولانس از فردوس در حال عزیمت به محل حادثه است. جلیلی بیان داشت: کادر درمانی از جمله جراح ارتوپد و نیروهای امدادی با بالگرد به محل حادثه رسیده اند. اولین گروه مصدومین به بیمارستان طبس اعزام شدند. انتهای پیام /
کادر درمانی با بالگرد به منطقه حادثه رسیدند / اولین گروه مصدومان به بیمارستان طبس اعزام شدند + عکس 2