جمعه 30 شهریور 1403

کاراگر و ریچاردز با دینامو زاگرب تعارف نداشتند / آبروریزی دینامو: کرواسی را در تلویزیون مسخره کردند!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
کاراگر و ریچاردز با دینامو زاگرب تعارف نداشتند / آبروریزی دینامو: کرواسی را در تلویزیون مسخره کردند!

صحبتهای تمسخرآمیز میکا ریچاردز و جیمی کاراگر بعد از باخت 9-2 دینامو زاگرب مقابل بایرن مونیخ، کرواسی را به شدت عصبانی کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، دینامو زاگرب و بازیکنانش با باخت 9-2 مقابل بایرن مونیخ نام‌شان را وارد کتابهای تاریخ لیگ قهرمانان کردند. البته قهرمان فوتبال کرواسی برای همیشه به خاطر باختی تحقیرآمیز به یاد آورده خواهد شد. هیچکس تصور نمی‌کرد که در بالاترین سطح فوتبال دنیا شاهد نتیجه‌ای 9 گله در یک مسابقه باشیم.

در این شرایط عجیب نیست که از گوشه و کنار دنیا دینامو زاگرب و هوادارانش با انواع و اقسام تمسخرها و طعنه‌ها مواجه بشوند. اما صحبتهای کارشناسان مشهور برنامه تلویزیونی گولازو شبکه سی‌بی‌اس بیش از همه هواداران فوتبال کرواسی را ناراحت کرده است.

طبق معمول در شب دیدار دینامو زاگرب و بایرن مونیخ، تیری آنری، جیمی کاراگر و میکا ریچاردز کارشناسان این برنامه بودند. در بخشی از برنامه صحبت به باخت دینامو رسید. شوخی با این باخت را میکا ریچاردز شروع کرد.

جالب اینکه زلاتکو هرکاچ، ایوان بشلیچ، برانیمیر کاراچیچ و داوید مرکونیچ که بنیانگذاران و مدیران سایت مشهور سوفا اسکور هستند مهمان برنامه گولازو بودند. این بنیانگذاران کروات سوفا اسکور پشت صحنه حضور داشتند و میکا ریچاردز رو به دوربین گفت:" چه تصادف جالبی. هواداران دینامو از سوفا اسکور پشت سر ما هستند. چه حسی دارید بچه‌ها؟"

هرکاچ در جواب گفت:" روزهای بهتری هم به خاطرم می‌آید".

کاراچیچ:" بازی‌های دیگری هم برای بررسی هست. از این یکی بگذرید".

اما کاراگر تمسخر دینامو را ادامه داد:" وقتی نتیجه اینطوری است باید هم برویم سراغ بازی بعدی".

هرکاچ:" دو گل زدیم. از هیچی بهتر است".

کاراگر:" همیشه بازی بعدی‌ای هم هست. امیدوار باشید".

ایوان بشلیچ:" میلان فقط یک گل زد ولی ما دو گل".

بعد از این شوخی کل استودیو از خنده منفجر شد.

کاراگر و ریچاردز با دینامو زاگرب تعارف نداشتند / آبروریزی دینامو: کرواسی را در تلویزیون مسخره کردند! 2