شنبه 29 اردیبهشت 1403

کارت آزمون دستیاری پزشکی فردا منتشر می شود

خبرگزاری مهر مشاهده در مرجع
کارت آزمون دستیاری پزشکی فردا منتشر می شود

مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام کرد: کارت ورود به جلسه چهل و نهمین دوره آزمون دستیاری پزشکی از فردا دوشنبه 19 اردیبهشت ماه 1401 منتشر می شود.

مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام کرد: کارت ورود به جلسه چهل و نهمین دوره آزمون دستیاری پزشکی از فردا دوشنبه 19 اردیبهشت ماه 1401 منتشر می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مرکز سنجش آموزش پزشکی در اطلاعیه ای اعلام کرد: آن دسته از داوطلبان چهل و نهمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی که سهمیه رزمندگان آنها تایید نشده است باید جهت اطلاع از وضعیت سهمیه رزمندگان خود را مجددا کنند. فهرست نهایی دارندگان سهمیه رزمندگان امروز یکشنبه 18 اردیبهشت 1401 توسط سپاه پاسداران اعلام شده است.

همچنین مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام کرده است کارت ورود به جلسه چهل و نهمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی راس ساعت 18 فردا دوشنبه 18 اردیبهشت 1401 بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir منتشر می شود. پیش از این اعلام شده که کارت آزمون سه شنبه 20 اردیبهشت منتشر می شود.

آن دسته از داوطلبانی که مطابق دفترچه راهنمای آزمون مدارک خود را به طور کامل ارسال نکرده‌اند لازم است از شنبه 17 اردیبهشت 1401 تا روز دوشنبه 19 اردیبهشت 1401 با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir نسبت به رفع نقص مدارک خود اقدام کنند.

چهل و نهمین دوره آزمون دستیاری پزشکی پنجشنبه 22 اردیبهشت ماه 1401 برگزار می‌شود و بیش از 12 هزار نفر در چهل و نهمین دوره آزمون دستیاری پزشکی ثبت نام کرده‌اند. پیش از این سه بازه زمانی اول تا هشتم اسفند، 16 تا 21 اسفند و 20 تا 22 فروردین ماه 1401 برای ثبت نام در چهل و نهمین دوره آزمون دستیاری پزشکی در نظر گرفته شده بود.

به گزارش مهر، پیش از این قرار بود آزمون دستیاری دوره چهل و نهم در 5 اسفندماه 1400 برگزار شود که پس از برگزاری شورای آموزش پزشکی و تخصصی، مقرر شد آزمون در اردیبهشت ماه سال 1401 برگزار شود اما همچنان برخی از داوطلبان معترض عدم اعلام رای دیوان عدالت اداری مبنی بر تعویق زمان آزمون و به روز رسانی منابع آزمون هستند.